Zeorsd Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Noen som vet noen bra steder på internett hvor man kan få gratis webplass? Gratis Dette hadde vært ok; -Ikke noe internett leverandør sign-up -Ikke reklame fra leverandøren(så lite som mulig) -Så mye webplass som mulig Endret 17. mars 2004 av theWWW Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 www.home.no elns www.frac.dk Husk; Det er en grunn til at det er gratis.. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 VET det er en grunn til at det er gratis; men så godt som mulig i alle fall. ønsker ikke å bruke home.no av spesielle årsaker.... flere sider noen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 http://www.start.no Der får du 25mb (trur eg), til ti kroner i SMS avgifter Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 http://www.start.no Der får du 25mb (trur eg), til ti kroner i SMS avgifter Der må du bruke start som internett leverandør.... "Frac.dk Services er Kun for Danske brugere." Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 regg deg med et dansk postnr da... home.no.net (aka start) krever ikke at du har de som isp for å bruke webhotell Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 regg deg med et dansk postnr da... home.no.net (aka start) krever ikke at du har de som isp for å bruke webhotell Nei, du sparer bare 10kr for ftp tilgang Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 regg deg med et dansk postnr da... home.no.net (aka start) krever ikke at du har de som isp for å bruke webhotell Ingen dansk registring...har grunner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Vel, hvis du "har grunner" til å ikke registrere deg noensteder vi foreslår, må du nesten finne deg i å betale litt for å få webplass.. Kan nesten ikke forlange å få gratis uten noen form for reklame eller popups. Da ville isåfall den stakkars ISP'n gå konkurs med mindre de er del av et giga-selskap ala telenor. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 www.1asphost.com Mye nedetid, men du får 100MB lagringsplass gratis... Ingen ftp tilgang tho Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bruk start.no . Det er intet krav å bruke dei som ISP i det heile tatt! Du må betale 10kr i ftp tilgang, men det er det - nothing more. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Helt enig med de som sier start.no. Selv om du må betale en tier, så er det så absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jepp! Gå for start.no! De er geniale! 25 MB plass og FTP tilgang for en tier er ikke dårlig! Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Der må du bruke start som internett leverandør.... Nope Men jeg er ganske sikker på at det er 30mb... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Aller helst ville jeg anbefalt deg om å kjøpe et lite webhotell.. Ingen er så blakk at de ikke kan betale 3-400kr pr.år for å ha en solid hosting leverandør. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 regg deg med et dansk postnr da... home.no.net (aka start) krever ikke at du har de som isp for å bruke webhotell Ingen dansk registring...har grunner Trenger bare dansk mail, det får du på Sol.dk Lenke til kommentar
Crack Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Hack-Man Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Freewebs.com RULEZ!! massevis av plass, ikke no reklame, og 100% GRATIS... Eier tett.... (tips aldri bruk WISYWIG, det herper html koden totalt! HackMan Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Som Start-bruker får du hele 30 MB til rådighet på dine egne hjemmesider under home.no.net. må du betale ekstra for de siste 5? noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Som mange andre her anbefalar eg start: kunn 10 kr. Ganske rask (mi subjektive meining) Støtte for egne CGI og PHP script (kjempepluss) 30 (!) mb lagring ganske lett adresse: home.no.net/brukernamn/ Til crack/ Hack-Man eller andre som veit: Frå http://www.freewebs.com: FTP, CGI, Password Protection, DNS and MUCH MUCH More: For the more advanced and experieced user, we offer a host of additional services! Veit du om det er lett å kjøre egne CGI/PHP script på freewebs.com?? Som Start-bruker får du hele 30 MB til rådighet på dine egne hjemmesider under home.no.net. må du betale ekstra for de siste 5? noe jeg ikke har fått med meg? Du har 30 MB kapasitet. Ferdig arbeid. Her kan du sjå kor mykje av plassen du bruke: http://pass.start.no/minkonto/du.cgi Funke ikkje viss du har litt avanserte CGI script installert, eller kataloger/filar med spesiell CHMOD. Endret 16. mars 2004 av BA1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå