Gå til innhold

Battlefield Vietnam sluker minne!

Wooho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette er problemet ditt i dette tilfellet vet jeg ikke, men det er så enkelt at du må opp i en gig ram for de aller mest ram-instensive spillene, som battlefield, planetside osv.

kan tenke meg at dette lager problemer i vietnam også, men jeg har ikke engang prøvd dette spillet enda, så jeg skal ikke spekulere.

-Stigma

Lenke til kommentar

har merket at BF:V plutselig har begynt å voldta minne ut av ingenting, etter å ha gått glatt lenge. tipper det er en sak som blir patchet etterhvert, virker veldig.. "ikke standard". det har skjedd uten noen grunn, og jeg kjører ellers spillet hakkefritt. kjørte det faktisk i 1200* med fulle detaljer en stund uten problemer med hakking, så jeg må si jeg er imponert over oppussingen av motoren i forhold til 1942. :)

Lenke til kommentar

Det er riktig det som mange har merket heh BF:V voldtar og bruker opp alt minnet ditt heh... Har selv bare 512MB minne (hadde 1024MB før, men kjøpte raskere ram pga overklokking heh), og med alt på aller høyeste trenger den å bruke pagefilen så det holder (Dette er bare på 1024*768)... Selve spillet går ikke så veldig bra utenom lastingen hele tiden, men det kan vel være minnerelatert det og... Synes ikke grafikken var noe å skryte av og det virker veldig tungkjørt... Var litt moro så jeg kjøper det sikkert uansett heh

Specs:

P4C 2,[email protected]

512MB 3700DDR

9800 Pro 420/360

Endret av SBS
Lenke til kommentar
tror det er 2600 minnet ditt som er problemet

har 3200 selv og går rent hos meg

Så, siden du tror dette, hva er egentlig forskjellen på 2700 og 3200-ram? Eller bare skriver du dette fordi det høres litt logisk ut?

sorry, trodde pc2700 var 266 mz men kom på nå at det var 333, er ikke noe serlig stor forskjell da.

Blir sikkert kvitt laggingen hvis du kjøper en 512 brikke til.

men spillet går så å si reint hos meg på høyetse instillinger på 1600x1200

xp2400+ - 2,25 ghz

9800xt

512 pc3200

vet ikke helt hva som gjør så det lagger hos deg da men spillet bruker exstermt mye minne

så i sta det brukte så i si det som var igjen.

Lenke til kommentar
Kanskje dere skulle vente til den endelige versjonen er å få i butikkene før dere kritiserer noe som helst?

Tviler på at det hakker mindre da ;)

Edit: Ser ingen vits i å eie dette spillet ulovelig, funker nesten KUN på nett, det er en ELENDIG single player del i spillet tross den mongodårlige AI`en de ikke klarer å fikse!

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Kanskje dere skulle vente til den endelige versjonen er å få i butikkene før dere kritiserer noe som helst?

Edit: Ser ingen vits i å eie dette spillet ulovelig, funker nesten KUN på nett, det er en ELENDIG single player del i spillet tross den mongodårlige AI`en de ikke klarer å fikse!

Hørt om cracka servere? :roll:

Og nei, jeg spiller ikke på de. Jeg har orginal.

Lenke til kommentar

Nå kan det jo tenkes at du har mange programmer som kjører i bakgrunnen, F.eks jeg har 256 Mb RAM akkurat nå, og jeg spiller et spill som VIRKELIG SLUKER RAM (Gothic 2), og jeg merker ENORM forskjell fra da jeg har 128MB ledig, og da jeg har 190MB ledig. Sjekk med SiSoftSandra eller no sånt, og se hva RAM du har ledig.

Lenke til kommentar

neste Pc skal være AMD64 socket 939 og 2x1024mb Ram,

Ram er viktigere enn det mange tror

Feks her

et 9700pro 128 mb med 1024mb ram banker et system med 9800XT 256mb med 512mb ram.

Hvorfor bruke så mye penger på Skjemkort? heller kjøpe mere ram :)

Lenke til kommentar

Hørt om cracka servere? :roll:

Og nei, jeg spiller ikke på de. Jeg har orginal.

Hacka servere er bare slitsomt og teit.. fatter ikke at folk gidder..

Lenke til kommentar
Spilte Battlefield Vietnam og har opplevd litt hakking i spillet. Så jeg lurer på om jeg trenger mere minne. Nå har jeg 512MB DDR men lurer på om dette er nok siden banene er så utrolig store.

Maskin:

P4: 2,6GHZ

9800XT(tror ikek dette er grunnen for laggen)

I så fall minnet jeg har nå er PC 2600 tror jeg, kan jeg bruke PC 3200 eller vil det ikke funke. Vet ikke om HK støtter dette pga manglende manual! :no: (PC kjøpt på SIBA ferdigmontert)

Har lignende problemer med både Battlefield 1942 og Unreal II

NB! Spillet er bestilt fra USA fikk det i går!

Andre spill funker utmerket. Har tross alt hørt at 1GB minne gjør susen, noen som har vært i samme knipe.

Jeg spillte det på min gmamle pce da hadde jeg pentium 4 2ghz og 256 mb 266 mhz geforce fx 5800. Det lagga ikke noen ting jeg kjørte den høyste oppløsninga i spillet. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...