Gå til innhold

Skal til Narvik - besøke OK.no's hovedkvarter?

Journeyer

Anbefalte innlegg

Slik jeg har forstått det har dere i OK.no hovedsete i Narvik... er dette helt fullstendig og umåtelig feil eller er jeg riktig informert?

Uansett, grunnen til spørsmålet er at iløpet av første uken i April kommer jeg til å flytte dithen (dra på meg parkasen, trugene og polkalottene og reise nordover) ... er nok kjærringa som kaller ja. Men, det jeg lurte på er om dere kanskje har bruk for et ekstra par hender og et hode ... som riktignok iblant bare er i veien men det hender nå det kommer noe fornuft ut av det ;)

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, du har nok rett i det ja :)

Uansett, tanken min var at det må jo være enklere å få til flere nye prosjekter dersom flere av moderatorene er samlet på samme sted? :o

Det er vel å trekke det litt langt?

Dette nettverket blir drevet på frivillig basis og da tror jeg ikke at de vil flytte for å komme nær hverandre :p

Lenke til kommentar

Pfttt, han driver bare og fisker etter moderator-status :)

And I quote:

Uansett, tanken min var at det må jo være enklere å få til flere nye prosjekter dersom flere av moderatorene er samlet på samme sted? :o

"Siden vi bor i samme by må vi være moderatorer *sammen* det er jo logisk det!"

*hydre*

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Pfttt, han driver bare og fisker etter moderator-status :)

And I quote:

"Siden vi bor i samme by må vi være moderatorer *sammen* det er jo logisk det!"

*hydre*

Hehehe... jah, der tok du meg jaggu :devil:

Nei, nei og nei.

Dere misforstår meg en smule.

Jeg fisker ikke etter moderator status, vet ikke engang om jeg kommer til å få tid til dette, men det er forsåvidt en annen side av saken. Tanken var den at dersom moderatorene, noen av dem, var på samme sted ville FYSISK samarbeid være enklere¨å få til og dermed ville også kanskje prosjekter/guider/etc avdelingene her oppdateres oftere. Ikke vet jeg, det var bare en tanke og nå skal jeg holde kjeft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...