Journeyer Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Slik jeg har forstått det har dere i OK.no hovedsete i Narvik... er dette helt fullstendig og umåtelig feil eller er jeg riktig informert? Uansett, grunnen til spørsmålet er at iløpet av første uken i April kommer jeg til å flytte dithen (dra på meg parkasen, trugene og polkalottene og reise nordover) ... er nok kjærringa som kaller ja. Men, det jeg lurte på er om dere kanskje har bruk for et ekstra par hender og et hode ... som riktignok iblant bare er i veien men det hender nå det kommer noe fornuft ut av det ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 19. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er vel bare Vidar Fagerfjord, daglig leder (riktig stavet?) som bor i Narvik. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) En moderator el. kan jo bare svare da. Endret 22. mars 2004 av EDB Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 er det ikke 3 stk som bor der? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Vet nå bare om Vidar da. Men uansett. Vet at det er lenge siden du spurte Journeyer, men det hadde garrantert vært en del lettere å sende en mail eller pm til Vidar (som må har nicket "EC") Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Eller så kan jo bare en moderator eller noe kommer her å svare Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Tror ikke ok.no har noe hovedkvarter her, eller noen andre steder for den saks skyld Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe, du har nok rett i det ja Uansett, tanken min var at det må jo være enklere å få til flere nye prosjekter dersom flere av moderatorene er samlet på samme sted? :o Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe, du har nok rett i det ja Uansett, tanken min var at det må jo være enklere å få til flere nye prosjekter dersom flere av moderatorene er samlet på samme sted? :o Det er vel å trekke det litt langt? Dette nettverket blir drevet på frivillig basis og da tror jeg ikke at de vil flytte for å komme nær hverandre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Pfttt, han driver bare og fisker etter moderator-status And I quote: Uansett, tanken min var at det må jo være enklere å få til flere nye prosjekter dersom flere av moderatorene er samlet på samme sted? :o "Siden vi bor i samme by må vi være moderatorer *sammen* det er jo logisk det!" *hydre* Endret 19. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 Pfttt, han driver bare og fisker etter moderator-status And I quote: Uansett, tanken min var at det må jo være enklere å få til flere nye prosjekter dersom flere av moderatorene er samlet på samme sted? :o "Siden vi bor i samme by må vi være moderatorer *sammen* det er jo logisk det!" *hydre* Hehehe... jah, der tok du meg jaggu Nei, nei og nei. Dere misforstår meg en smule. Jeg fisker ikke etter moderator status, vet ikke engang om jeg kommer til å få tid til dette, men det er forsåvidt en annen side av saken. Tanken var den at dersom moderatorene, noen av dem, var på samme sted ville FYSISK samarbeid være enklere¨å få til og dermed ville også kanskje prosjekter/guider/etc avdelingene her oppdateres oftere. Ikke vet jeg, det var bare en tanke og nå skal jeg holde kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå