ealoken Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hey folkens.. Jeg har en dritt av en CPU her .. Biosen er det ikke noe reguleringer av cpu eller fsb. men ejg vet det finnes Windows baserte Overklokkings programmer til å overklokke Cpu og FSB. Hvis det er noen der ute som har no hjelp å komme med så bring it on.. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 åssen hk har du da? har selv en dell maskin med en 1.3 wilamette som har samma problemet Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ferdig pcer lar seg ikke "fikses" på Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ' date='16/03/2004 : 20:14'] åssen hk har du da? har selv en dell maskin med en 1.3 wilamette som har samma problemet Samme her, bare min er 1,7GHz. Tenk på det sånn: Den er treg, men steinstabil Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er det mulig kan det gjøres med et program som heter CPUCooL. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Er det mulig kan det gjøres med et program som heter CPUCooL. Link please Lenke til kommentar
krest Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ja satt å lekte på mudern sin pc willamette 1.7GHz fant ut at det var et msi hovedkort, dermed prøvde jeg Fuzzy Logic, for å klokke litt, men uten hell. Nei skal en klokke MÅ en ikke kjøpe pc`er!!!! Lenke til kommentar
krest Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ja satt å lekte på mudern sin pc willamette 1.7GHz fant ut at det var et msi hovedkort, dermed prøvde jeg Fuzzy Logic, for å klokke litt, men uten hell. Nei skal en klokke MÅ en ikke kjøpe pc`er!!!! altså på el-kjøp f.eks. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ja satt å lekte på mudern sin pc willamette 1.7GHz fant ut at det var et msi hovedkort, dermed prøvde jeg Fuzzy Logic, for å klokke litt, men uten hell. Nei skal en klokke MÅ en ikke kjøpe pc`er!!!! Om du finner ut hva slags modell hovedkortet er kan du prøve å flashe til vanlig MSI-bios istedenfor Dell/HP/whatever spesialbios som er på den nå. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hehe, må si det jeg og slet med klokking med min gamle p2 data det har seg slik du laster ned AIDA32 og finner navn på hk og finner manual der står det hvilke jumpere og greier du må dra ut for og klokke Så Lykke til! Lenke til kommentar
krest Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ja satt å lekte på mudern sin pc willamette 1.7GHz fant ut at det var et msi hovedkort, dermed prøvde jeg Fuzzy Logic, for å klokke litt, men uten hell. Nei skal en klokke MÅ en ikke kjøpe pc`er!!!! Om du finner ut hva slags modell hovedkortet er kan du prøve å flashe til vanlig MSI-bios istedenfor Dell/HP/whatever spesialbios som er på den nå. ja men nå er det ikke min maskin Lenke til kommentar
krest Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ja satt å lekte på mudern sin pc willamette 1.7GHz fant ut at det var et msi hovedkort, dermed prøvde jeg Fuzzy Logic, for å klokke litt, men uten hell. Nei skal en klokke MÅ en ikke kjøpe pc`er!!!! Om du finner ut hva slags modell hovedkortet er kan du prøve å flashe til vanlig MSI-bios istedenfor Dell/HP/whatever spesialbios som er på den nå. ja men nå er det ikke min maskin prøve faktisk å flashe på en annen KJØPEmaskin, men der tålte ikke hovedkortet mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå