Greenleaf Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg får bare lyd på de to bakre høytalerne da jeg bruker Musicmatch. Jeg har logitech 5.1 høytalere... Noen fårslag om hva jeg skal gjøre får å få lyd i alle høytalerne mine? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dette skjer når du spiller musikk? Merkelig at det er bakhøyttalerene det er lyd i. Ville vært mer normalt med bare lyd i fronthøyttalerene. Sikker på du har koblet riktig? Du må huske at musikk er i stereo, altså 2 kanaler. Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 trur jeg har koblett riktig ja...lyden er da helt fin på wmp, altså 5.1 Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dette skjer når du spiller musikk? Merkelig at det er bakhøyttalerene det er lyd i. Ville vært mer normalt med bare lyd i fronthøyttalerene. Sikker på du har koblet riktig? Du må huske at musikk er i stereo, altså 2 kanaler. Enig med Peterman her.... Det virker som du har bytta 3,5mm jacken til frontkanalene med jacken til bakkanalene. Bytt dem om og test! Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 er sikker på at jeg har kobla riktig....har sjekka flere ganger Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 dette hørtes merkelig ut... har du kjørt en slik "testing front left, front center..." greie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå