LarsP Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Annhilering er vel et bedre ord? At atomene opphører og det i stedet dannes fotoner. Jaja, anyways så håper jeg på en høy aldersgrense og at denne blir fulgt av butikkene. I tillegg så håper jeg på en skikkelig god sikkerhet rundt key-codes siden da vil piratkopiering bli umulig og vi vil få en høyere gjennomsnittsalder på cs2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 håper det blir en 18-års aldersgrense, slik at man unngår alle scriptkiddiene når/om det kommer en ny generasjon populærmods basert på hl2-motoren. barn under 18 år har ikke godt av å spille skytespill, verken online eller offline, spesielt ikke spill med et slikt dagsaktuelt tema som counter-strike. skytespill gjør egentlig ingenting negativt med ''barn'' de blir bare smartere og faktisk mer sosiale det som gjør ''barn'' voldelige og dumme er tv rart det derre der.er ikke dum(trur jeg ) og vertfall ikke voldelig(er ikke guds f***ing barn heller men) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg har sett de fleste HL2 filmene som er laget. Det ser ikke akkurat ut som ett "splatt splatt" spill. Hvis noen har spillt et psychopatisk spill som heter Postal 2, så har jo det spille fått 18 års aldersgrense for en meget god grunn. SOF2 (Soldier of Fortune 2) har også fått 18 års aldersgrense. Hvis jeg skal sammenligne disse to spillene med HL2, ville jeg fra min erfaring tippe at HL2 får en aldersgrense under 18 år. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hva med de skjermkortene som ble bundla med hl2 key? Var vel ingen aldersgrense på dem Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hva med de skjermkortene som ble bundla med hl2 key? Var vel ingen aldersgrense på dem De som har kjøpt skjermkortene som har HL2 som bundle, må fortsatt gå i butikken å hente det. Man kan jo laste det ned via Steam, men da har man jo ikke spillet på CD, noe jeg tror de fleste vil ha når det gjelder HL2. Se på spillet i hylla før man legger seg å vente til neste dag begynner så man kan spille det igjen . Men fullt mulig er det jo å gå rundt aldersgrensen. De som ikke har HL2 bundelen kan jo også laste det ned via Steam, men da må man betale via Kredittkort, som man vel må være 18 år for å ha? Sett bortifra bankkortene som man kan få når man fyller 16. Disse kan ikke brukes over nett. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Foreldre.. ikke mine da men! kan jeg få låne de av deg? skal vi si 3-4 år? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 håper det blir en 18-års aldersgrense, slik at man unngår alle scriptkiddiene når/om det kommer en ny generasjon populærmods basert på hl2-motoren. barn under 18 år har ikke godt av å spille skytespill, verken online eller offline, spesielt ikke spill med et slikt dagsaktuelt tema som counter-strike. huh? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva tror dere blir aldersgrensen pl HL2? garantert 15.. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jo, jo. la åss nå alle bli enige. la åss si 35år. da er vel alle fornåyd Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 håper det blir en 18-års aldersgrense, slik at man unngår alle scriptkiddiene når/om det kommer en ny generasjon populærmods basert på hl2-motoren. barn under 18 år har ikke godt av å spille skytespill, verken online eller offline, spesielt ikke spill med et slikt dagsaktuelt tema som counter-strike. Og du tror virkelig noen som helst bryr seg om aldersgrensene? Og jeg tror nok det er litt eldre folk som scripter, ikke bare små unger, så du må nok finne deg i scripts denne gangen også.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Mens vi er inne på HL2. Når jeg kjøpte mitt Powercolor radeon 9600Xt, fikk jeg med HL2 key. For å få spillet, kan jeg gå i en butikk å "hente det" med keyen som bevis , eller må jeg laste det ned, hos produsenten ? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Mens vi er inne på HL2. Når jeg kjøpte mitt Powercolor radeon 9600Xt, fikk jeg med HL2 key. For å få spillet, kan jeg gå i en butikk å "hente det" med keyen som bevis , eller må jeg laste det ned, hos produsenten ? Du kan gjøre begge deler. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Mens vi er inne på HL2. Når jeg kjøpte mitt Powercolor radeon 9600Xt, fikk jeg med HL2 key. For å få spillet, kan jeg gå i en butikk å "hente det" med keyen som bevis , eller må jeg laste det ned, hos produsenten ? Du kan gjøre begge deler. Kan man? Bare gå ned på butikken med kupongen og be om å få spillet? Jøss... På ATI sin side fikk jeg et helt annet inntrykk... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 15+ slik som nesten alle skytespill. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Skjønner nå ikke vitsen med aldersgrenser på spillene... De setter den til 15+ som er vanlig, men det er da ikke noe poeng, når mangen under spiller spillene alikevel..., men tilbake til saken: Som sagt over, så blir nok aldersgransen 15 år Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Poenget med aldersgrensene er å veillede forhandlere og foreldre og de som ikke har greie på spill hva spillet inneholder. PEGI-systemet, som alle norske distributører bruker, har i tillegg innholdsmerker som forklarer hvorfor spillet har fått den aldersgrensen det har fått. Det er også et godt poeng at butikker faktisk følger aldersgrensene. Det er ikke lovpålagt at man skal følge dem, men hvis ikke så kan politikere se at de frivillige aldersgrensene ikke fungere, og istedet innføre et statlig kontrollorgan som skal vurdere hvert enkelt spill slik at alle spillforhandlere må ha konsesjon, spill kommer ut senere i Norge enn i resten av Europa, spill blir dyrere fordi kontrollorganet skal ha en fast sum for arbeidet sitt, osv. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 15 eller 16 år garantert da dette er fantasi/sci-fi vold. SOF/GTA var "virkelighetsskapende" og det er visstnok så mye værre enn å skyte på et alien... Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 cs er bra. 1.5 er best. Takk for opplysningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå