alaruz Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Fant denne siden på nettet her en dag da jeg surfet,... Det er for Windows,.. Så jeg tenkte det ville være kjekt å prøve dette for Windows Brukerne her i forumet og prøve en ny GUI for en variasjon :smile: Denne kan vistnok endre mye mer enn WindowBlinds har jeg forstått ! http://www.lighttek.com/themes2/index.htm Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Regner med dette er XP themes... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Tror ikke det,... Prøvde de på broderns maskin da jeg ikke har Win selv,.. Brodern kjører Win2k... funka fint det,... Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hmm. Hva er det vitsen med XP? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 For at Bill skal tjene penger vel! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Spør du meg om det så sier jeg bare at jeg ikke ser vitsen i hele WIndows,... Men det er faktisk sant som du sier,... Prøvde noe XP skins greier for morro skyld på 2K maskinen,... Og det er faktisk like stygt,... og Disney stil,... Og flere menyer gikk det også ann å adde,... Brodern likte et Cruiseskip theme da,... Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: On 2002-03-24 23:47, borre skrev:For at Bill skal tjene penger vel! Mmm. Sikkert derfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå