brassemann Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har et pctvkort pinnacle pro. men jeg vil også se om det er mulig og styre feks windows mediaplayer 9 evt powerdvd i forbindelse med avspilliging av filmer og musikk. Eller må jeg bruke ett program som er beregnet for fjernkontroll. Hvorfor ikke bruke en fjerkontroll jeg alerede har til kjøring av programmer, i steden for å matte kjøpe ett tråløst tastatur og mus. Mange enkle ting som fjernkotrollen er helt ypperlig til. Har selvfølgelig komblet tv og pc sammen. Bruker xp pro operativsystem. power dvd og mediaplayer, evt winamp. Lenke til kommentar
brassemann Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Hva er det?. Er helt grønn når det kommert til prøgramering av pcen. Har funnet filen "profiles"til fjerkontrollen og har en lite over knappene. Har fått wmp9 til og st arte opp men ikke play som har shortcut ctrl+p og andre shorcuts i wmp9. lite utdrag av programeringskoden til fjerkontrollen(modifisert utgave som ikke funker). [default] ; key38=EXEC d:\Program Files\PCTV Sat\Vision\vision.exe | -tv ; key41=EXEC d:\Program Files\PCTV Sat\TeleText\WebText.exe ; key42=EXEC C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\kbdclass.sys | -radio ; key24=EXEC c:\program files\pinnacle\studio pctv\bin\epguide.exe ; hardware ID: HWID=0 key38=EXEC C:\Program Files\Pinnacle\Pinnacle PCTV\Vision\vision.exe | -tv key41=EXEC C:\Program Files\Pinnacle\Pinnacle PCTV\TeleText\WebText.exe key42=EXEC C:\Program Files\windows media player\wmplayer.exe | -radio port=1 [PCTV Radio] key60=KEYBOARD F8+^F8 key59=KEYBOARD CTRL+F+^F+^CTRL key61=KEYBOARD CTRL+B+^B+^CTRL key45=KEYBOARD ALT+ENTER+^ENTER+^ALT key27=KEYBOARD F10+^F10 key15=KEYBOARD F9+^F9 key21=KEYBOARD CTRL+P+^P+^CTRL key13=KEYBOARD CTRL+P+^P+^CTRL key11=KEYBOARD CTRL+S+^S+^CTRL key07=KEYBOARD ALT+RIGHT+^RIGHT+^ALT Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Du må bare skrive inn tastene som du har gjort. Kansje du bare har skrevet en feil et sted? Last den ned, så ser du hva det er (girder) btw, neste gang må du poste i riktig forum Lenke til kommentar
brassemann Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 hvor kan jeg laster ned girder? hva er linken? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Søker du på girder på google kommer den siden som første treff Hvis det er et lite program så kan det hende download.com har det. Finnes masse der Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Stenges da dette så definitivt ikke er noen bruker-guide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg