pelsdyret85 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Finst de IDE kabel so eg kan koble til 3 HD'a til hovedkorte? kor finne eg de viss de finst? eller går de and å gjøre de på en anna måte? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nei, en IDE-kanal støtter kun to enheter. Hvis du har brukt opp alle plassene blir løsningen å kjøpe en PCI PATA/SATA-kontroller. Lenke til kommentar
cc Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg vil anbefale denne, som jeg bruker selv: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...5&GrpID=10&s=pl Den er med s-ata (fremtidsrettet), men uten raid (få som har behov for det). Har hatt den i bruk i 6 mnd, funker flott! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ahh.. likte å høre den anbefalingen.. jeg har bestilt akkurat det samme kortet, bare med 2 kanaler(<-?) istedet for 4.. de sender den den 19, og nå klarer jeg nesten ikke vente lengre.. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 smart... thx Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 eller du kan bruke den andre porten din på hk hvis du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå