Scoopex Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Jeg er ganske n00b på PHP, har brukt det så vidt det er, men nå driver jeg å lager en hjemme siden der jeg gjerne skulle hatt et registreringsskjema, ikke noe avanser bare at du fyller ut navn + evt. nick og dette vises på en liste under, holder med bare nick eller navn også da.. Noen som har et forslag? Endret 16. mars 2004 av Scoopex Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 I en liste under? skal det lagres på serveren eller skal det vare vises? echo $_REQUEST['FeltNavn']; vil vise det som er skrevet i feltet med navn FeltNavn. Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 hm, altså sånn at du får en liste på en side hvor alle de "registrerte" står, slik at alle som er inne på sida kan se hvem som har registrert deg.. Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 skal ha et simpelt reg skjema, uten mysql, behøver ikke admin saker osv, bare at navna som blir skrivi inn kommer under hverandre på siden.. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ta en kikk på funksjonene fopen() fwrite() fclose() og include() Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 ingen som har et simpelt script, jeg klarer ikke skrive denna koden selv, så peil har jeg ikke.. Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 se her <-- har sett på det, men uten mysql og admin saker behøves ikke.. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) ingen som har et simpelt script, jeg klarer ikke skrive denna koden selv, så peil har jeg ikke.. Hvis du ikke kan/vil lage den selv kan du forsøke google.com eller hotscripts.com EDIT: Det er ikke noe problem å bygge det selv - du kan nesten bare kopiere fra manualen. Endret 17. mars 2004 av ???????? Lenke til kommentar
Scoopex Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Manual? høh, finnes det noe så fint som det hehe.. de jeg har funnet på hotscipt og andre steder er så avanserte, trenger bare noe veldig simpelt, uten noe ekstra dritt.. Lenke til kommentar
Pampaxius Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ta ein tur innom www.php.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå