Gå til innhold

Forvirret kjøleblokk?

Prnkstr

Anbefalte innlegg

Ok....Denne kjøleblokken hos Microplex gjør meg en smule forvirret....de påstår at den er for socket 478/socket A. Og under beskrivelsen kommer de med at det følger med fester til Socket 478, Socket 462 og Socket 754. Er det jeg som er helt n00b (oh no! Og jeg som trodde jeg kunne i det minste noe! :cry: ), eller er dette ikke for socket A allikevel. Eller referer de til de nye AMD prosesorene som er socket 754 (altså anthon 64 3000 og opp til 3400)?

For å si det kort....passer denne når jeg har XP2400? :( ( Og JA, jeg har fire hull rundt prossesoren...)

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok....Denne kjøleblokken hos Microplex gjør meg en smule forvirret....de påstår at den er for socket 478/socket A. Og under beskrivelsen kommer de med at det følger med fester til Socket 478, Socket 462 og Socket 754. Er det jeg som er helt n00b (oh no! Og jeg som trodde jeg kunne i det minste noe! :cry: ), eller er dette ikke for socket A allikevel. Eller referer de til de nye AMD prosesorene som er socket 754 (altså anthon 64 3000 og opp til 3400)?

For å si det kort....passer denne når jeg har XP2400? :( ( Og JA, jeg har fire hull rundt prossesoren...)

462=socket a ;)

Lenke til kommentar

Takkar så mychët! Da tenker jeg at jeg bestiller den. Har en annen fra Kollance fra før av, men den har så damned så nippler at jeg måtte da isåfall skaffe meg slike teite adaptere frahttp://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=C64NP]3/8 til 1/4[/url]Og jeg konkluderte med at siden jeg A) mest sansynlig kom til å utvide systemet til mer enn bare CPU meget snart oxo så var det lurt og ha alt i samme dimm eller så kunne det bli prob og B) Å kjøre 3/8 til 1/4 kunne blitt en skikkelig flaksehals som medførte dårlig flow og dermed dårlig kjøling.

Takker igjen for svar! :thumbs:

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...