YamahaR1 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ville nå brukt Thinner jeg da........ Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Vil det skade å senke tastaturet i isopropanol? Har vaska skjermmkorttet mitt i isopropanol etter at jeg søla kjøleveske på det. Funka som snus det.. tørker raskt og da TaZ Hvor kan man kjøpe isopropanol? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Riv ut knappene i hjørnene og hell nedover.. Det gjør jeg.. Kommer alt fra hår til kjeks ut! (og insekter T_T) Kjønnshår! haha, ikke engang jeg har kjønnshår i tastaturet ... tror jeg da, har ikke sjekket Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bruker å spraye no jif universal opplegg på kjøkken papir som ikke loer og tørke over tastene, skal jeg rense mellom tastene så er det bare å snu det opp ned og riste litt å så bruke Q-tip mellom tastene. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Om du bruker glovarmt vann med zalo, putter alle tastene fra keyboardet nedi der og så vasker resten av keyboardet med en fuktig klut + qtips, da blir det bra. Med glovarmt vann vil du nesten ikke trente å vaske tastene, fordi dritten forsvinner av seg selv. Og det tørker mye fortere =) Edit. Det er en fin søndagsaktivitet når du kjeder deg =) Endret 14. juni 2004 av viranth Lenke til kommentar
Cromlech Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bruk oppvaskmaskinen. Putt keyboardet som det er i oppvaskmaskinen og la det tørke noen dager. Det gjorde jeg med mitt. Keyboardet funker fint framdeles. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg brukte en time på å resnse tastatuert mitt. Jeg pelte ut alle knappene, og vasket dem grundig. Verste var at pcen stod på, så nå rjeg trykket og gorndet så var det kommet opp masse rart på skjermen når jeg kom tilbake. Trådløst for de som ikke skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå