defzx Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei! Jeg skulle likt å legge tastaturet ned i vasken hive på masse vann og såpe, slik at det ble rent. Går dette ann eller? blir tastaturet ødelagt? Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ta utav elektronikken. Det er jo ikke akkurat verdens største problem ; Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ta ut elektroniken og legg det it zalo eller i ovaskmarskinen. Det virker fint. Husk og tørk alt før du setter det sammem Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bare skru det fra hverandre og ta ut det elektriske og vist det ikke går bare tørk det godt etterpå.. Mitt logitec navigator fikk smake cs reflexene mine + cola flaske cirka 3 ganger mens det var kobla til og siste gangen glemte jeg å tørke skikkelig hvilket resulterte i at det begynte å koble fra innimellom bare du tørker godt og lar det tørke burdte det gå finfint Lenke til kommentar
hart Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Med fare for å virke ustyrtelig morsom og sarkastisk .. Hva med å feks kutte ut potetgull og PC-bruk, det bruker å redusere det problemet.. er puselankene rene så skal det litt mer til før ting klistrer seg fast i tastaturet.. en annen preventiv løsning er å kjøpe et sort tastatur, da kan det samle seg langt mer snavs på tastene før det er synlig. Et tips som ikke er så invasivt.. gni med mikrofiberklut over alle tastene, det fjerner mye av misfargingen (husk å skru av maskinen først da). Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Snu tastaturet og bank litt på det! Da kommer det garantert masse drit ut Lenke til kommentar
about:blank Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Riv ut knappene i hjørnene og hell nedover.. Det gjør jeg.. Kommer alt fra hår til kjeks ut! (og insekter T_T) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 det skal jeg præve:D Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 OT: En programutvikler kan leve minst 2 uker av pizzarester fra tastaturet Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 OT:En programutvikler kan leve minst 2 uker av pizzarester fra tastaturet - Han kan sannsynligvis også rulle seg ett par sigaretter utav restene av tobakk som befinner seg under tastene. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Pleier å ta en oppvaskkost, litt fuktig, men ikke rennende, litt såpe. Holde tastaturet opp-ned mens du børster det godt, hårene i kosten kommer ned mellom tastene, og vannet renner ned istedenfor inn i tastaturet, funker genialt! Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvis man spretter ut knapper av tasturet for å vaske dem og under dem, er det ikke en fare for at de kan bli trege etter på? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 eller bare bruke gammle tastaturer som ikke piper eller noe forbruksvare hos meg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 jeg åpnet mitt og tømte ut dritten inni (kommer fort smuler og drit ut selv om jeg ikke spiser å ofte ved pcn.) Du trenger ikke stappe det i oppvaskmaskinen så lenge du ikke har sølt på det, knappene du har tatt av kan du jo legge i ett av de rommene der man putter bestikk i oppvaskmaskinen men jeg tørket mine med en klut, det gikk mye kjappere Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 OT:En programutvikler kan leve minst 2 uker av pizzarester fra tastaturet - Han kan sannsynligvis også rulle seg ett par sigaretter utav restene av tobakk som befinner seg under tastene. Dette skal huskast når eg er lens for tobakk Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Riv ut knappene i hjørnene og hell nedover.. Det gjør jeg.. Kommer alt fra hår til kjeks ut! (og insekter T_T) Kjønnshår! Endret 28. mars 2004 av Earendil Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Vil det skade å senke tastaturet i isopropanol? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Vil det skade å senke tastaturet i isopropanol? Har vaska skjermmkorttet mitt i isopropanol etter at jeg søla kjøleveske på det. Funka som snus det.. tørker raskt og da TaZ Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De gode gamel Keytronicene (sikkert nye oxo) kan plukkes fra hverandre å skylles under rennende vann..bortsett fra elektronikken da..men alt annet. Dette erfart gjennon 2 stk voksendrikker sølt over det hele Funka etter en vask Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hva er problemet med å skylle elektronikken? Så lenge det er helt tørt når du kobler det på igjen tar det ingen skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå