SimenNor Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Sitter og spiller Spellforce og lurer på ett par ting. 1. Er det mulig å få hovedpersonen til å kaste automatisk magier som Fireburst, Fireball, Pain, Rock Bullet på nærmeste fiende ved å trykke på en knapp? Irriterende å først velge magi, og så trykke på fienden som den skal brukes på. 2. Går det an å kjøpe magier som Fire-Ice-Stone Elemental, Wave of fire, Rain of fire, Wave of ice, Blizzard +++? (De litt gode magiene) Har bare de dårligste magiene innenfor hver kategori. Jeg er lvl 10 så da bør det være mulig å ihvertfall få lvl 1 Rain of fire? Jeg har jo lvl 5 i Firemagic og har jo lvl 5 Fireburst, Fireshield, Fireball og lvl 4 Illuminate, men har aldri sett noe i nærheten av Fire Elemental, Wave of Fire , Melt Resistance eller Rain of Fire. Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har nå spilt mer og er nå lvl 22. Vet nå at det ikke er så mange map igjen før jeg har rundet det, og har fortsatt ikke fått noen multi-target spells. Synes det er kjipt å runde hele spillet og først i slutten av spillet får jeg noen multi-target spells. Stor minus!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå