HansM-740GL Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei, jeg har en PC som dreit meg ut på når jeg skulle lage passord. Så jeg aner ikke passordet. Er det noen mulighet å få den PC'en opp igjen uten at data går tapt? Skal også ha ut mail i fra Outlook Express. Hvis du vet noe så si ifra. På Forhånd takk! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er gjest kontoen aktivert? Vis den er aktivert så logg deg inn med den. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Er gjest kontoen aktivert?Vis den er aktivert så logg deg inn med den. den er låst. Finnes vel ikke noe programvare man kan starte opp med å komme seg forbi denne greia? Forbanna irriterende. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 joda, bare let litt på dette forunet. Den er linux-distribusjon som fikser dette uten problemer. Husker ikke tittelen men linken til den er postet før på dette forumet. Du får lete med litt tolmodighet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Lag deg en diskett med denne . Resetter admin passordet til blank. http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå