Gå til innhold

En side jeg laget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men men, hva syntes dere? Jeg syntes designet var forferdelig. Men så brukte jeg bare en halvtime.. Men jeg er ikke flink til webdesig :( Ønsker en dag å bli like flink som Polecat og den gjengen :)

Må du poste all den dritten du lager på 5min om du ikke liker det selv engang!?.. sett deg ned og lag noe til du i det minste blir litt fornøyd, du trenger ikke vise ALT du setter sammen...

Tips: Ikke bruk den Matrix"driten"... Det får siden til å se ENDA verre ut..

Farge: Alt for mørkt...

Design: Litt snålt...

Når du er nybegynner så burde du begrense bruken av grafikk, gjøre det litt enkelt, for når du ikke er flink med grafikk ser siden bare verre ut...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, alt kan forbedres der :p Den funker ikke i Opera, menyen kommer på feil sted, det samme gjør teksten. Koden ser jo ut som et rent ******!!!! Kunne kanskje vært bedre å poste uten tekst, bare selve layouten...

Slik, da har jeg fått sagt det... Men en ting til; denne er noe å jobbe videre med, så lenge du får jobbet med koden litt, og fikset en ordentlg header, i og med at siden ikke har en i det hele tatt nå...

Lenke til kommentar
Jeg har laget noe nytt nå da... Vet ikke jeg, se selv dere ;)

http://www.ludrio.no/testside/

Really hot tip of the day..;

Read HERE and then do some changes. BG må vekk, er ikke helt sikker på fargevalg og teksten er malplassert i IE6.

Hohoho, 1337 som jeg er har jeg Mozilla FireFox, og der var teksten malplassert også.. ;)

Du vil bli like flink som Polert og gjengen; Daer det en ting som hjelper, og det er å øve, øve og ... ØVE. Du trenger heller ikke poste liveupdates av hjemmesiden din med refreshrate på 5mins.. ;)

Edit2;

Mulig kritikken er litt hard her osv, men det er bare å øve som hjelper. Kunne alltids posta mine første hjemmesider her, men da er det mulig den (ikke-eksisterende) respekten min her forsvinner.. :laugh:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

La meg berre nevne et par ting:

Før du begynner med et kjedelig standard oppsett og null grafikk og sånn; tenk igjennom åssn du faktisk vil at sida skal sjå ut! idè'en bak er det viktigaste! Har du en god idè så er det ikkje store problemet å lese tutorials og/eller tenke litt for å komme fram til ønska resultat!

Tenk logisk, PS krever tenking for å oppnå forskjellige effekter. Lær deg ka dei forskjellige filtera gjør, og leik deg gjerne litt med dei - seinare bruk dei med fornuft, kun der det passer seg.

http://polecat.demoted.org/inspiration/ er en fin plass å få inspirasjon ifra iallefall :w00t:

Lenke til kommentar

Kor lang tid brukte du på den der, ca?

Ser liksom ut som om du har brukt veldig masse mindre tid enn nødvendig. Å lage et komplett, stilig design kan ta alt fra en til tjue timer, alt etter detaljnivå og kor generellt avansert designet er.

Hjelper heller lite om du påstår du er dårlig, bruker et kvarter på et design, poster den her, får dårlige tilbakemeldinger, blir lei deg, og påstår enda meir at du er dårlig.

Øvelse gjør mester :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...