Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Å komme med den holdningen når du skal lage noke blir litt dumt. Lage den sida så stygg du klarer kun for å bevise at du ikkje er flink. Les litt HTML, prøv deg fram - ha en idè til korleis du vil ha sida før du begynner! Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Gjerne bruk litt mer tid og for all del få med noe grafikk. En plass må man uansett begynne, ingen kan vel med hånda på hjertet si at de er stolt av sitt første design allikevel. Jojo, med et program fra Geocities (husker ei navnet) råkka mi første side.. Husker vi fikk 6 ellerno på særemnet, fordi jeg hadde mekka hjemmeside, noe som var råttens som PHUKKK Lenke til kommentar
joffar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dette er for dumt. Det virker som du prover aa provosere frem noen tilbakemeldinger her. Aa si at du ikke har peil vil ikke gi deg noe... proev heller aa gjoere ditt beste isteden for aa starte med den I suck attituden... Hvis dette er ditt beste, studer mere... og som andre har sagt her soek paa webben og finn litt inspirasjon, deretter trener du til du faar til noe du er fornoeyd med.... Just my two cents!! Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Hvis du tenker positivt er det mye enklere å lære seg webdesign! Tenk på denne fine siden her: Gitar++ and you will be happy! Edit: feil link Endret 16. mars 2004 av Flanger Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg skal garantere at jeg IKKE er stolt Men legger opp noe snart som kanskje er bedre... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg prøver seriøst jeg asså... Tror det nye er bedre... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Men men, hva syntes dere? Jeg syntes designet var forferdelig. Men så brukte jeg bare en halvtime.. Men jeg er ikke flink til webdesig Ønsker en dag å bli like flink som Polecat og den gjengen Hvis du selv ser at den suger , hvorfor gidde å psote den her... Øv til du blir flinkere og fornøyd med det du lager før du psoter her... Er bare jo unødvendig å vise en side som du selv synes suger og det står stygg side overalt på siden... Men siden du allerede har postet... -Den var stygg -Grusom header.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kombiner Photoshop og Html/Css. Så garanterer jeg bedre resultat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Se hvor mye jeg suger i webdesign hva er poenget med denne tråden? å vise hvor dårlig 30 min. arbeid blir? kan du ikke heller bruke litt mer tid og prøve å få til noe skikkelig, du lærer mer av det enn å vise hvor dårlig dette ble... virker som om baktanken er "se jge får ikke noe til på 30 min, kan dere lage en side for meg"... prøv på nytt og gjør det litt mer gjennomført neste gang. om du sliter med inspirasjon finnes det her og her Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har laget noe på photoshop og "slica" det opp. Jeg skal legge opp snart. Jeg syntes ikke det ble særlig bra, men så syntes jeg alt jeg lager blir stygt. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Jeg har laget noe på photoshop og "slica" det opp. Jeg skal legge opp snart. Jeg syntes ikke det ble særlig bra, men så syntes jeg alt jeg lager blir stygt. Det går nok bedre hvis du endrer holdningen litt.. Det er fullt mulig å lage en ganske så pen side med noenlunde lite kunnskaper i photoshop og html. Et lurt sted å begynne er likevel å lære seg HTML, det er selve grunnmuren i enhver webside. Hvis du kan lite i photoshop, så prøver du ikke å lage en avansert grafisk side, da lager du heller noe enklere. Enkle og greie sider uten for mye mikkmakk kan ofte være mye penere enn en wannabe-supergrafisk side. Etterhvert som du får mer kunnskaper avanserer du steg for steg helt til du en dag lager 2advanced.com v18 Edit: Leif og Tillegg Endret 17. mars 2004 av gordito Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hehe.... Jeg er litt fornøyd med denne da..... Men ble større enn jeg tenkte meg , men dere får se imorra tenker jeg. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Sånn, nå er den bedre syntes jeg da, men hva syntes dere? Link Endret 18. mars 2004 av uranus Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Sorry, den bærbare skjermen er mye lysere enn de andre skjermene mine Men ellers da, er det noe å fortsette på? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Sorry, den bærbare skjermen er mye lysere enn de andre skjermene mine Men ellers da, er det noe å fortsette på? Vel, jeg klarer ikke se noe av sida her på skolen.. Way to dark (som PC sa) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Oki, jeg skal prøve å fikse det... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Kom til å tenke på noe. Når jeg prøver å få en side til å bli kul, blir den stygg og når jeg bare gjør noe, så blir det "unikt" Hehe Men men, skal fikse lysstyrken så fort jeg har tid Lenke til kommentar
[Jante] Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Personlig synes jeg den er fæl. No offense, men jeg vil råde deg til å starte på nytt, å prøve deg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå