Gå til innhold

Ny mobil

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tenkt til å kjøpe meg en ny mobil, men jeg vet ikke hvilken... Har dere noen forslag? Den skal ha dette:

MP3-Spiller

Mulighet for ekstra minnekort

MMS

Innebygd kamera

Infrarød

65.000 farger eller mer

Jeg bryr meg ikke noe om prisen eller størrelsen. Kom med ideer!

Endret av anderslien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har selv p800 og kan sterkt anbefale den

lyden er knallbra pluss at den har en stor touchscreen. Symbian er jo heller ikke en dårlig ting. Og den er jo ikke så dyr. størrelsen er noe du blir vant til.

Eneste negative er at den kun har støtte for 128mb minnekort.

Lenke til kommentar
Hvordan prisklasse skal du ha i da??? Det er ganske vanskelig å få med mp3-spiller... det blir dyrt! Du burde helle kjøpe det på siden!

Hvis pris ikke betyr noe, så er det ikke så nøye å vite prisklassen.

Vanskelig med mp3-spiller.....hva er det som er vanskelig med det??

Enten så har mobilen mulighet for det eller ikke. Det er ikke vanskeligere enn det.

Hvorfor burde han kjøpe mp3 spiller ved siden av, når prisen ikke betyr noe? pga. at det blir dyrt??.....

Lenke til kommentar
Vanskelig med mp3-spiller.....hva er det som er vanskelig med det??

Enten så har mobilen mulighet for det eller ikke. Det er ikke vanskeligere enn det.

Enig med deg Habla (godt vi kan være enige noen ganger også ;) ). Hvis jeg ikke har misforstått helt, så kan man vel få mp3 spiller til alle Symbian telefoner. Det hele er vel et spørsmål om lagringskapasitet, og da er det port for minnekort som gjelder. Men når pris ikke er en fråga, så er det mange muligheter (se over).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...