Anathema Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har nå prøvd om og om igjen men klarer ikke det brettet der man skal drepe (eller hva man nå skal) faren til "prinsen". Han har jo 3 medhjelpere til enhver tid! Og når jeg angriper ham blokker han meg uansett hva. Hvordan kommer man videre ? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Du må bare drepe dem om og om igjen helt til de ikke "spawner" lengre. Så må du gå løs på "faren". Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Du må først og fremst bli kvitt de andre. Ta dem først.. Når du slåss med faren, så blokker hele tiden når du ikke slår.. Vent gjerne til han skal til å slå. Da er han sårbar i en liten stund. Han trenger en god del slag før han går i bakken.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Fant ut at den beste måten å ta faren på er å hoppe over ham å slå ham bakfra. Dette gjorde jeg hele tiden. Da tok jeg mannen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Okei! Takk for rask respons! Lenke til kommentar
H2H Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tok ham nettopp selv... hvis du hopper på ham å slår ham... d virker.... uansett er det slik VANN der så du kan få mer liv... H2H Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Mange kamper i det spillet hvor jeg bare har begynt å drikke vann i kampens hete. føler meg så overlegen da Jeg visste ikke om visste ikke hvilken knapp blokkering var før langt inn i spillet Så bosser og kamper bøy litt på problemer heheh Lenke til kommentar
H2H Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 når vi er inne på vann... lurer på om det er en graffik feil hos meg... vannet er UTROLIG hvitt hos meg så vidt at alt annet blir lissom blurry hvit når du lissom ser bort på det.. og enkelte ganger blinker vannet igjennom vegger LYSER hvitt bortover slik at jeg ikke ser noe... noen andre som har denne feilen? har foresten sapphire radeon9800XT H2H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå