Pug Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ingen slår min NgT linje... Delta 2000 (2000/640) for 450 kroner Spesial-tilbud til alle som studerer på ntnu (mutter'n) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva er det dere babler om.... Nextgentel slår jo alle. hvorfor??? litt mer utfyldene kansje... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva er det dere babler om.... Nextgentel slår jo alle. hvorfor??? litt mer utfyldene kansje... utfyllende? ok: Fordi det er sånn.. Det trengs rett og slett ikke mer forklaring.. de har overlegne linjer. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva er det dere babler om.... Nextgentel slår jo alle. hvorfor??? litt mer utfyldene kansje... utfyllende? ok: Fordi det er sånn.. Det trengs rett og slett ikke mer forklaring.. de har overlegne linjer. Vel... de er ikke overlegne på utlinjer mer så Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har bare utbyggning for bluecom og telenor her.Da blir det bluecom gitt. da er nok Tiscali også tilgjengelig Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har bare utbyggning for bluecom og telenor her.Da blir det bluecom gitt. Dersom du har tilgang fra Telenor og BlueCom har du garantert også tilgang fra Tiscali og Tele2 da disse benytter de samme linjene (nemlig Telenor sine). Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har bare utbyggning for bluecom og telenor her.Da blir det bluecom gitt. da er nok Tiscali også tilgjengelig At du tørr å banne i kirka gutt Er jo nesten kriminellt å nevne det ordet Hehe, nejda. Men hadde nok valgt mange andre ISP'er før firma som Tiscali, Upc og tidligere Kvaltio. Bluecom er mycke bettre når det gjelder å levere det de skal. Tar bare litt tid... Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Må man ikke ha fast-telefon abonnement for å få det nye telenor tilbudet?!? Det blir uaktuelt da, når jeg nå har telefon gjennom Telio. Fant ut at man må betale 60 kroner ekstra i måneden for å gå bredbånd fra telenor uten fast-telefon... Endret 18. mars 2004 av olasoren Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hva er det dere babler om.... Nextgentel slår jo alle. Hehe, for de som kan få det ja, det bryr meg like lite hvor gode linjer de har når de ikke kan levere linjer engang Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hadde aldri giddet å bytte fordi om noen går litt forbi ned i pris. De vil alltid følge hverandre sånn noenlunde uansett. Tenk på alt styret med å bytte, og som regel går det ikke helt som skal for seg heller,så det blir telefoner fram og tilbake for å rette på ting. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Blir vel bytte på meg også.Liker ikke så godt Telenor, men når de slår de andre på pris (det har de vel sjelden gjort?) så er egentlig saken avgjort. Sendte dem en mail i dag: Hei. Jeg leste i dag en pressemelding fra Telenor med de nye prisene på Online ADSL. (Alle følgende priser er pr mnd) : 2048/256 for 549,- uten begrensning på nedlasting, og gratis innmelding til 1. juni. Bluecom vil ha 799,- for det samme. Jeg har nå Bluecom 720/128 til 399,- med binding til ca 15. april var det vel. Har forstått det slik at HVIS jeg binder meg for NYE 12 mnd blir prisen 349,- Stemmer det? Eller får jeg 349,- uansett etter at bindingstiden min er ute? Har dere planlagt noen prisendringer med det første? Kommer til å bytte om ingenting skjer. Mvh (fjernet) Får håpe de får mange henvendelser, så kanskje noe skjer. Fikk i dag svar fra Bluecom (med skrivefeil og alt): Hei . Vi har planlagt en prisendring snart , men jeg vet ikke hva de nye prisene blir . Vent til våre nye priser er ute , og bind deg for 12 måneder på en av dem. Inden ADSL kundner i norge uannsett leverandør går automatisk ned når prisene synker. Grunnen til det er at prisen er definert i kontrakten , slik at det må lages en ny kontrakt for å endre prisen . Da kommer det nye 12 måneders binding . -- ---- Vennlig Hilsen Roger 1.linje Support BlueCom AS Svaret er altså: for å få lavere priser når de kommer, må man ALLTID binde seg på nytt. Dessuten må jeg vente (i uviss tid ) før jeg får vite hva de nye prisene blir. Dårlig! Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Synes dette virker rart.. Jeg fikk brev fra INO nå nettopp at prisene ville øke, selv om jeg har bundet meg for 24 mnd (noe som i etterkant viser seg og være veldig dumt gjort. ).. . Men mulig bluecom har selve prisen innbakt i kontrakten... Da blir saken en annen.. Endret 18. mars 2004 av olasoren Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Men mulig bluecom har selve prisen innbakt i kontrakten...Da blir saken en annen.. Jeg siterer igjen: Inden ADSL kundner i norge uannsett leverandør går automatisk ned når prisene synker. Grunnen til det er at prisen er definert i kontrakten , slik at det må lages en ny kontrakt for å endre prisen . Da kommer det nye 12 måneders binding . De gjelder ALLE leverandører sier de. INGEN priser kan endres fordi alle leverandørene har prisen i din bindings-kontrakt. Lyver de? Noen som vet? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ALDRI TELENOR!!! vær smarte! Hvorfor er det så lurt å IKKE velge Telenor??? Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Tele2 setter ned prisene sine i morgen, fredag, for å leve opp til sin "prisgaranti" de fjerner også etablerings gebyret på gjør det selv og halverer på installatør. Meget bra... Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 taj gjør meg en tjeneste gutter og jenter.. vis dere forsatt har en leverandør og går over for ALL DEL IKKE STOL PÅ AT NOEN AV IDIOTENE KLARER Å SI OPP GAMEL LINJE FOR DEG og BYTTE DEN MED EGEN slik at du garrantert har to abbonomang.. si heller opp til bytte dato. mvh Meg Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Står ikke noe om prisen i min kontrakt... Så den kan de sette opp og ned som de selv vil, bare de varsler fra 2 måneder på forhånd eller noe sånt.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Da lyver Bluecom altså. Men det er jo litt rart at du har en kontrakt der de kan øke til f.eks. 10.000 kr pr mnd, og du er fremdeles bundet 2 år fremover da... Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva er det dere babler om.... Nextgentel slår jo alle. hvorfor??? litt mer utfyldene kansje... utfyllende? ok: Fordi det er sånn.. Det trengs rett og slett ikke mer forklaring.. de har overlegne linjer. Vel... de er ikke overlegne på utlinjer mer så Nevn èn ADSL leverandør som har bedre ut linjer. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Inden ADSL kundner i norge uannsett leverandør går automatisk ned når prisene synker. Grunnen til det er at prisen er definert i kontrakten , slik at det må lages en ny kontrakt for å endre prisen . Da kommer det nye 12 måneders binding . De gjelder ALLE leverandører sier de. INGEN priser kan endres fordi alle leverandørene har prisen i din bindings-kontrakt. Lyver de? Noen som vet? Ser ikke helt at det skulle være så stor forskjell på ADSL og mobiltelefoni, og der setter jo leverandørene ned prisene stadig vekk... Ellers har jeg da hørt om flere som har fått endret ADSL-abonnementet fra leverandøren (utenom egen forespørsel), enten i form av raskere hastighet eller lavere pris. Dette er både for personer med Telenor-basert ADSL og Nextgentel... Dessuten må vel både pris og hastighet være nevnt i kontrakten, hvis den ene er nevnt? Noe annet ville i hvert fall ikke gi mening, og hvis Telenor kan sette opp hastigheten uten videre, kan det ikke være noe i veien for å sette ned prisen, så lenge ikke kunden taper på det. Spørsmålet er jo om noen leverandører velger å gjøre det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå