O_neal Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Her er mitt chipsett og som du ser så er det masse tyggis (dårlig kjølepasta) på den. Jeg har kjøpt meg artic silver 5 som jeg skal smøre på og lurer på om noen har tips til hvordan jeg får dette tyggis lake vekk? Har prøvd meg fram på kjøleren som stod oppå chipsette og vel å merke så var det meget vanskelig å få det av! Jeg brukte tilslutt kniv til å skrape vekk, men vil ikke ta den sjangsen på chipsette om dere forstår. Noen ideer? Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Oppvarming med hårføner, isopropanol og rødsprit vil sikkert løse det opp til en viss grad. Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Ok, flere ideed? Er det trygt å stå med hårføner mot et hovedkort? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Rødsprit gjør saken den Hårføner er ikke å anbefale Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Oppvarming med hårføner, isopropanol og rødsprit vil sikkert løse det opp til en viss grad. Jaaa..Hehe ... og én fyrstikk..... Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Rødsprit gjør saken den Hårføner er ikke å anbefale Rødsprit. Det er ikke noe jeg har i huset, eller? Andre ideer? btw: Hårtørkeren fungerte bra Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AKTC1 For dere som "leker" dere med kjølepasta er overnevnte produkt løsningen Har hatt en slik flaske nå i over et år og har forsatt mye igjen, det er genialt hvor lett AS og annet "tyggis" løsner og lett tørkes vekk Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Fant rødsprit. Når jeg har tørket det vekk. Skal jeg gjøre noe etter at jeg har skrubbet det vekk. eller bare la alt tørke av seg slev? Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er ikke farlig å bruke hårføner på hovedkortene. Når vi herjer på elektrolabben bruker vi også varmluftspistol og varmluftbaserte loddebolter. Klart med de to siste kan en gjøre mye skade, men hårføneren vil ikke gjøre skade med mindre du bruker den som slegge. Om det er effektivt til å løse opp "tyggisen" er en annen sak. sveinsel: rødsprit og isopropanol skulle selvsagt ikke benyttes til oppvarming, men ja det var litt sløv norsk! Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) sveinsel: rødsprit og isopropanol skulle selvsagt ikke benyttes til oppvarming, men ja det var litt sløv norsk! Vi forstod det alle Nå er det borte etter en sålang vellykket rødsprit opprasjon. Håper bare ikke noe er blitt skadet eller lignene :\ TAKK for alle svar! Endret 16. mars 2004 av O_neal Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 sveinsel: rødsprit og isopropanol skulle selvsagt ikke benyttes til oppvarming, men ja det var litt sløv norsk!Bare en et forsøk på morsom advaresl så Al-Qaida ikke får skylden hvis det sier POFF Til ettertanke: Du vet at det er bare å gi en bordkniv til mange nok mennesker, så er det et tidspørsmål før noen skjærer seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå