Knerten Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei! Har formatert PC, en min nå, og da dukket selvfølgelig blaster-ormen opp igjen når jeg logget på internett for første gang. Har lastet ned den fila som jeg kan fjerne den med, men finner ikke den som tetter igjen hullet. Norn som veit?? (veit den ligger på Windows update, men hadde vært alright å slippe å laste ned 50 mb med oppdateringer) Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei!Har formatert PC, en min nå, og da dukket selvfølgelig blaster-ormen opp igjen når jeg logget på internett for første gang. Har lastet ned den fila som jeg kan fjerne den med, men finner ikke den som tetter igjen hullet. Norn som veit?? (veit den ligger på Windows update, men hadde vært alright å slippe å laste ned 50 mb med oppdateringer) Slå på den innebygde brannmuren til XP, søk etter denne på microsoft sine sider: KB833330 det er den som fikser det på engelsk XP Pro som eg har hvertfall. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 http://www.microsoft.com/downloads/details...32-3de40f69c074 Legg merke til at det er for norsk XP. Du kan bytte språk i menyen til høyre Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har bare TP'en ute av pc'en mens jeg legger inn win2000 jeg. Også legger jeg inn brannmur, og alt funker fett. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 IIRC kan du trykke ctrl-alt-delete og stoppe msblaster.exe. Fjern samme fra oppstarten (start -> kjør ->MSCONFIG). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå