Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Fjern Times New Roman

2. Ikke bruk rogalandsdialekt

3. Bytte farger gjør du i koden.. Åssen program bruker du..? Det er vel det mest vesentlige å bite her før man kommer med noe hvordan det gjøres.. :thumbup:

Skal prøve å fikse på hvordan jeg skriver (hadde ikke god tid i går)

Men det jeg mente med farger er hva "html-kode" må jeg bruke

PS. Jeg bruker Front page.

Lenke til kommentar
Omtrent slik ser den nye siden min ut i Opera om man "fjerner" stilarket.

Det har ePsiLON47 vist meg. :)

hu.....?? :dontgetit:

Det kalles OT :)

Neida, hvis man benytter seg av CSS, så kan man implentere grafikk og greier...er ikke helt inne i det, kan lese mer om det på w3schools.com som sagt.

Lenke til kommentar
Omtrent slik ser den nye siden min ut i Opera om man "fjerner" stilarket.

Det har ePsiLON47 vist meg. :)

hu.....?? :dontgetit:

Det kalles OT :)

Neida, hvis man benytter seg av CSS, så kan man implentere grafikk og greier...er ikke helt inne i det, kan lese mer om det på w3schools.com som sagt.

Jeg har ikke CCS, er det noe man har? eller er det bare noe som html?

Lenke til kommentar

Ja, du kan ALLTID spørre, men pokker heller, skal man lære seg noe, så må man lære seg det skikkelig. Foreslår at du går LITT lenger enn å avvise meg med ett "ja vel" og faktisk LÆRER deg det.

Det finnes også en million guider på nettet for frontpage, så det skulle heller ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Ja, du kan ALLTID spørre, men pokker heller, skal man lære seg noe, så må man lære seg det skikkelig. Foreslår at du går LITT lenger enn å avvise meg med ett "ja vel" og faktisk LÆRER deg det.

Det finnes også en million guider på nettet for frontpage, så det skulle heller ikke være noe problem.

hvem sa at jeg avviste? Jeg skulle akuratt til å sette meg ned å lese en time eller to

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...