Kasp Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 skal legge inn neonwire forran i "sprekken" på mitt chieftech kabinett.. bredden må være MAX 5 mm, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette??? microplex.no er det ikke oppgitt noe bredde så.... i need a little help here Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Sprekken i døra? Hvis det er det så går det akkurat har gjort det sjøl. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) jepp, den sprekken: neonwire fra microplex funker akkurat? la du neonwire ned hele sprekken, isåfall hvordan fikk du fiksa problemet med å åpne døra og i tillegg ha strøm? Har du evt non bilder Hazard?? Endret 16. mars 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 min er under 5mm, du kan få kjøpe den av meg. den er grønn, send en PM hvis du er interisert.- Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 skulle helst ha blå da Lenke til kommentar
ossy Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Her skal du få eksakte data.: Våre neonwire på pcstyling.no er 2mm tykke. Har grønne og røde på lager, gult og blått kommer inn om et par uker. Lenke til kommentar
no name Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Microplex sine neonwirer er 3mm trur jeg, er 99% sikker , du kan nå sende en mail til dei å spør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå