Martin A. Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Morra mi har fått for seg at det er støvet og ikke varmen som er værst for dataen... Da spør jeg dere "eksperter" om hva som stemmer? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 det er nok temperaturer som er verst for pcn... men støv er heller ikke bra hvis det fester seg nok i en vifte/radiator så kan temperaturen gå opp.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det henger jo litt i sammen det da. Men varmen er nok verst ettersom det er den som ødelegger noe, ikke støvet i seg selv Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Mer støv = mer varme. STøv isolerer veldig bra og hindrer luftflyten. Varmen som ødelegger, men støvet som gjør at pc'en blir varmere og varmere over tid. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Tror nok dette kan tolkes som at hun vil ha deg til å rydde litt.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eller enda verre: Vaske Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eller enda verre: Vaske Eller enda mer verre, vaske selv.......... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 jeg hadde likosm kabinettet helt åpent, så derfor ville ho ha meg til å sette det på igjen pga det med støvet... Men vaske, det gjør jeg kun når det er nødvendig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg hadde likosm kabinettet helt åpent, så derfor ville ho ha meg til å sette det på igjen pga det med støvet... Men vaske, det gjør jeg kun når det er nødvendig Joda...nå det er så kvalmt rundt meg at jeg ikke orker å gå her finner jeg fram en bøtte såpevann Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Heh, gled dere til force'en gutter, hvis dere da ikke allerede er ferdige med det... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Heh, gled dere til force'en gutter, hvis dere da ikke allerede er ferdige med det... Hehe, sant nokk.. Kan gi dere ett skrekk eksempel. Rekruttperioden. Opp 0530, vaske rommet, shave seg, fellesvask (som dass, gang trapp osv), så ska man ete, så skal man ha oppstilling kl 7, alt ferdig, er ikke sjantan happy så er det omvask kl 12, da man egentlig skulle ha hatt fri. I tillegg skal allt av klær ligge helt psyko rett i skapet, alt skal være på linja. Urk.. heldigvis var jeg bare 1 uke i forsn.. men ille nokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå