twarr Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 heisann, vet dere om noen nettbutikker/butikker som selger SE T630 med yougtalk (redusert pris for telefonen visst du binder deg..) ? Jeg skal nemlig kjøpe ny mobil og tenkte da at denne er et bra valg for meg.. (ungdom) Lenke til kommentar
Noki Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) De har den på Klart Svar eller Siba. Men de har vel ikke fått den inn enda... Endret 16. mars 2004 av Noki Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kjøpte en til min datter i dag. Betalte kr. 1690,- m/YoungTalk abo på SIBA. Håper hun blir fornøyd da Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kjøpte en til min datter i dag. Betalte kr. 1690,- m/YoungTalk abo på SIBA. Håper hun blir fornøyd da Det blir hun nok. Alle fjortisene samler seg rundt telefonen i friminuttet å sier "Å så kul, få se på'n a..!" Lenke til kommentar
twarr Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Siba er en troverdig webshappe? Har aldri hørt om de før... burde jeg evt. bestille med Tele2 abonoment i steden for? er det rimeligere? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Aldri hørt om Siba før...? Neinei, greit nok, men ja, de er troverdige. Har YoungTalk selv, men ville heller hatt Chess Move ellerno. Så utrolig dyrt å ringe fra! Men hvis du sender mest SMS er det et helt greit abonnement Lenke til kommentar
twarr Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg vil ha T630 i svart/sort, og det har de ikke inne på siba... noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 De får den visst inn 1. april, så da venter jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå