Kurume Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 NEXgentel er best! Du tror ikke det før du har det!!!!!!! Tenk om du legger opp Ftp eller cs server: du kan ha 3 ganger så mange spillere på cs serveren med nextgenel istedet for telenor 368/128. Nextgenel er best. Telenor ga nå fri bruk fordi de har mistet nesten alle kundene. Alle de som dro fra telenor kom til nextgentel. Derfor har nextgentel overbelastet support fordi de har så mange kunder! Nextgentel Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Hvis du kan begrunne det du sier istedenfor å bare si "NGT er best", "NGT ruler", "Telenor suger", og " NGT!", hadde jeg tatt deg seriøst. Endret 21. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 øhm, nå har ikke jeg fått fulgt så mye med på dette, men dette er inntrykket jeg har; Fra 19. Mars vil altså da min 1024/256kbps (fri nedlastning) bli satt opp til 2048/256 (fri nedlastning) uten at jeg trenger å gjøre noe som helst? Vel, sitter fortsatt på min crappy 1mbit. Nei, det blir NGT fremover! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Greit, da stenger vi denne. Hvis dere har lyst til å skryte mer om NGT får dere stikke til VG sitt forum eller vente til noen spør om det. Denne tråden her har spilt sin rolle nå uansett, og hvis noen har noen spørsmål om saken kan de rettes til Telenor eller en av de andre trådene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg