Gå til innhold

CD Key problemer

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg kjøpe Half-Life "Game of the year edition" i går. (Etter å ha leita nette rundt etter kopier, fant jeg den til 200,- i pc shappa, så da var det jo grei skuring)

Det problemet jeg nå har fått er at når jeg installerer Steam for å få oppdatert spillene, så godtar den ikke key'ene som fulgte cd'ene. (Dette være seg 1 stk. Half-Life key og 1 stk. Opposing Forces key).

Er det noen som har hatt liknende problemer og som kanskje har fått løst dette på en god måte?

Ulf Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, betalte selvfølgelig ikke 200 for bare HL. :) H-L, OpFor, Blue Shift og CS.

Spillet ble kjøpt hos en forhandler som var smart nok til å et tomt cover i hylla. Pakke jeg mottok var forseglet, og kodene var inne i coveret.

Feilmeldingen som kommer er noe liknende dette "Failed to verify (authenticate?) key. Please make sure you typed it corretly. If you have, it may allready be registered bla bla bla bla. :)"

Ulf Thomas

Lenke til kommentar
Neida, betalte selvfølgelig ikke 200 for bare HL. :) H-L, OpFor, Blue Shift og CS.

Spillet ble kjøpt hos en forhandler som var smart nok til å et tomt cover i hylla. Pakke jeg mottok var forseglet, og kodene var inne i coveret.

Feilmeldingen som kommer er noe liknende dette "Failed to verify (authenticate?) key. Please make sure you typed it corretly. If you have, it may allready be registered bla bla bla bla. :)"

Ulf Thomas

Har skjedd med 3 eksemplarer hos meg. Har sendt mail etter mail og inget svar en gang. Er ikke annet å gjøre enn å kjøpe nytt, med mindre du er så heldig og får en positiv tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Ulf Thomas

Har skjedd med 3 eksemplarer hos meg. Har sendt mail etter mail og inget svar en gang. Er ikke annet å gjøre enn å kjøpe nytt, med mindre du er så heldig og får en positiv tilbakemelding.

Jeg sendte selvfølgelig en epost til valve sin support email. Dessverre holder dem til i statene så det blir jo en noe amputert kommunikasjon da - med en epost i døgnet. ;)

Jeg forklarte sitasjonen og la ved bilder av både serienummer og kvittering, men det kunne de ikke godta.

Dersom jeg kunne sende de originalen med serienummerne på, så skulle de legge dem inn på mitt brukernavn.

Så ja jeg fikk svar, men løsningen var ikke nødvendigvis enkel. :)

Ulf Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...