Pantera Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei En ting jeg begynner å bli ganske lei av, er å stadig måtte stille inn mappevisningene i Explorer'n fra 'Ikoner' til 'liste'. Uansett hva jeg gjør av innstillinger, så driver Explorer'n å endrer tilbake etter en stund. Jeg vil ikke ha ikoner. Jeg er ikke svaksynt, og synes innstillingen 'Liste' passer mye bedre, spesielt i de mappene med mange filer. Noen som opplever tilsvarende, eller har noen tips for å fikse dette? mvh Pantera Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Still inn først slik du vil ha det. "verktøy" - alternativer - vis/visning (husker ikke helt hva den kalles). Velg at nåværende visning skal gjelde for alle mapper. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Det er akkurat slik jeg har gjort det, etter først å ha vlagt "riktig" visning i Explorer. Men det ser Windows ut til å gi f*** i. Funker en stund, men så 'hopper' den tilbake. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå