the animal Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg fant denne enheten på ps-data http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details er det en prossesor slot med prossesor eller er det bare prossesor-kortet uten prossesor.. om det er prossesor vil den passe på mitt gamle kort med P3 450 Mhz eller er de kortene sperret på et hvis Mhz?? eller hvor kan jeg finne gamle P3 slot prossesorer sånne som den i linken PS: ignorer skrivefeil dere skjønner hva jeg mener!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Blir dyrt, du får kjøpt demoHk og Duron 1,4-1,6GHz for samme prisen...... Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Sannsynligvis vil det fungere, men du må nok ut på bruktmarkedet for å finne en cpu til denne. Hvis du legger sammen prisen du må ut med er du ikke langt unna et nytt hovedkort / cpu og minne. Det lønner seg nok ikke å oppgradere cpuen din. Endret 16. mars 2004 av Signatur Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Temmelig sikker på at det er uten prosessor, Cc CPU Upgrade Kit Slot-1 - FCPGA Powerleap 1.4GHz (W/O CPU) W/O står nok for without. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 takker for svarene hadde bare så lyst å oppgradere den gamle pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå