Dankval Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei Jeg utfordrer dere som har lyst til å lage banner til ei hjemmeside. Banneren kan ha størrelsen W:700 pixels og H:136 pixels På banneren skal det stå: www.torvikbukt.no dere kan bruke malen som ligger her, http://www.torvikbukt.no/bilder/logoer/test.gif (uten tekst) http://www.torvikbukt.no/bilder/logoer/test2.gif (med tekst) Noen som orker å prøve seg??? På forrhånd, tusen takk Hilsen Daniel Lenke til kommentar
Jove Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg likte ivertfall den, Pingla! Kan du dele dine ferdigheter med oss? Noen enkle tips? Verktøyvalg osv? mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Pingla! Vær glad noen gidder å hjelpe du, i steden for å sitte der å kjekke deg.. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Pingla! Vær glad noen gidder å hjelpe du, i steden for å sitte der å kjekke deg.. ? Forstår ærlig talt ikke... Kjekke meg??? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Pingla! Vær glad noen gidder å hjelpe du, i steden for å sitte der å kjekke deg.. Brukernavnet mitt er nå da PINGLA ! Ikke noen grunn til å kjefte på Jove av den grunn da Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg likte ivertfall den, Pingla! Kan du dele dine ferdigheter med oss? Noen enkle tips? Verktøyvalg osv?mvh Jan Ove Brukte PaintShopPro 8 til dette. Kan godt prøve å snekre sammen en liten beskrivelse hvis ønskelig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dropshadow og bevel/emboss, nokså standard spør du meg Lenke til kommentar
Dankval Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Pingla, jeg likte forslaget ditt veldig godt. Men kan jeg bruke det på hjemmesida? Håper også at andre prøver seg.. Mvh Daniel Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Burde være fornøyd med den egentlig. Men det er ikke vanskelig å mekke noe selv i PS. Bare å lese litt på nett det.... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Pingla, jeg likte forslaget ditt veldig godt. Men kan jeg bruke det på hjemmesida? Håper også at andre prøver seg.. Mvh Daniel Jada, skal sende deg en uten © merket jeg. Sjekk din PM. Endret 17. mars 2004 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå