Sink Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Hei jeg har tenkt meg vannkjøling men jeg luere på hvilke deler jeg skal ha. Er det noen som kan hjelpe meg med å sette opp et sett?? Det SKAL ikke koste mere enn 2500-3000kr jeg skal ha kjørling på CPU (AMD) gpu og chipset. det skal overklokkes takker for svar!!! MVH Sink Endret 16. mars 2004 av Sink Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Waterchill Power-tingen? www.komplett.no Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) dette settet koster litt over 3000 men er dette et bra sett har sett litt på det!?!? EDIT: det er det øverste settet på waterchill på netconnection Endret 16. mars 2004 av Sink Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 neste gang, link til varen ikke bare bildet waterchill settet hos netconnection er et veldig bra ferdig sett. hvis du har tid og er fingernemn kan du jo lage det selv.... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) hvis du har tid og er fingernemn kan du jo lage det selv.... Jeg er åpen for å ha det! men trenger hjelp, jeg vet ikke helt hva jeg trenger. er ny på dette. Endret 16. mars 2004 av Sink Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hvilket skjermkort har du da? Kan prøve og sette opp noe som kan falle i smak Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) gf2 Når jeg tenker over det kan jeg kjøpe til skjermkort, når jeg får meg et nytt, det håper jeg at jeg får penger til snart. Endret 16. mars 2004 av Sink Lenke til kommentar
klikko Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 gidder ikke starte ny tråd iom at jeg lurer på en kjapp ting jeg skal også få meg vannkjøling, og bare lurer på hvordan det er med størrelse på vannslangene? har sett at noen har sånne store feite slanger mens noen har noen som er ganske små!? er det noe forskjell på ytelse her? er interresert i så små slanger som mulig.. og er en radioator som kan ta en 120 mm vifte for lite for cpu.gpu og chipset? takker for svar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 poenget med vannkjøling er at vannet skal frakte med seg varmen fra cpu til radiator der den forsvinner fra vannet. så en fin flow i systemet er best, ikke for mye, ikke for lite. går for 3/8"(10mm) du. det er det enkleste og ytelses messig er 1/2 kun bedre i ekstreme tillfeller. (mange vil diskutere med meg på det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå