Muteki Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Je ghar tenkt å kjøpe denne vifta, men er den bra? noen som har testa den? Den jeg har nå BRÅKER DELUX og jeg skal liksom sove her inne ( har en coolermaster) og har lyst på noe som ser litt stilig ut! Jeg skal også kjøpe litt annet dildal som viftestyring og sånt, men tar vi ikke nå!!! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Ja vel her avr det mange svar! Ingen tips eller noe om denne kjøleren? Da får egj kjøpe den og teste den da!!!! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg fant en TEST på nette og kan noen si meg ut i fra den om den er bra? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Les testen selv da mann! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Har ikke selv testet den, men ut fra testen virket det som om den kjøler bra :-) MEN det kan bli en del støy fra den som de nevnte i testen. Kan selv anbefaledenne, da jeg har selv hatt tilsvarende. Kjøler meget bra, og gir omtrent ingen støy. Hvis du vil ha tester av den, bruk google.com , og søk ! :-) Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Nei jeg har ikke lyst på den kjøleren du viste meg fordi jeg vil liskom ha noe som ser litt fansi ut og kjøler bra samtidig og jeg tipper at lyden til en collermaster intel 4 eller no, bråker mer. Bare sånn får å si det så støyer den dobelt så mye på fult og noe mer når den er på det laveste så... Jeg sier ikke at den kjøleren er dårligere bare øitt kjedelig i min smak!!! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Om det er poenget får du vel heller kanskje investere i noen andre vifter som er mer stillegående.. Zalman kjøleren er vel ikke kjedelig ? :-) Vifter med lys = revehale i antenna på bilen, og wunderbaum :-) Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 HEHE jaja, jeg syntes den vifta så kul ut men tenker litt på kjøle evnen og kasnkje bitte litt støy, men ikke mye! Så jeg tror jeg kjøper den jeg takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå