dragon Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei Jeg har et webcam og alt fungerer lokalt, men hvordan skal jeg få den på nettet sånn at andre kan se webcam?? Og hvordan får jeg aktivisert i msn? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Tror Microsoft Netmeeting er et stikkord her. Av en eller annen grunn så er ikke det forhånds-installert (hvertfall i XP - tror det gjelder 98/me også), så du må gå rett inn i X:program filesnetmeeting og kjøre conf.exe filen. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 hæ? javel, jeg vil ha webcam'n min på nettet, altså online, hvordan går jeg fram? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hva spør du om? Skal du ha video konferanse? Skal du ha en nettside hvor folk kan se webcammen din? Skal du oppdatere bildet hvert 15de sekund på hjemmesiden din? Har du fastlinje? Still spørsmålet skikkelig så skal vi hjelpe fort:) Lenke til kommentar
dragon Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 jeg har et webcam med kabelmodem jeg vil at folk skal gå inn på en url/site og se meg. hvordan går jeg fram? hvorfor er det så vanskelig å skjønne dette? Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Fordi det er mange forskjellige bruksområder på webcam. Dersom vi skulle ha svart på alle ville det jo ha tatt lang tid. Ergo... spiss spørsmålet ditt litt:) Hva slags overføringshastighet prater vi om... fast? hvaslags webcam har du? operativsystem? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ok.. du kan bruke et program som heter Chillcam til dette. Du kan i programmet sette opp når og hvor ofte det skal knipse bilder, og du kan også velge lokal katalog hvor bildet skal lagres, eller ftp for uploading til en ekstern webside. Du kan i tillegg stille inn masse annet gøy. Siden du har kabel kan du slippe å bekymre deg for at du laster opp nytt bilde hvert 15de sekund ogsånt osvosv. Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Vet ikke så mye om dette men jeg lastet ned "Webcam" software fra denne siden og gikk online, Funket helt fint. Men det var noen år siden. men du kan jo forsøke. http://www.camarades.com/ Gå til webcam software downlad og last ned software. Det vil bli opprettet en egen hjemmeside som folk kan gå inn på og se deg om du er online. Der kan de også chatte med deg osv. Har du bredbånd kan du la kamera være på hele tiden hvis du ønsker. Ellers finnes det helt sikkert mange andre måter og sider om dette. Søk evt på Google på Webcam osv.. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 akkurat det jeg var ute etter, å få mitt webcam online. takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå