hermok Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Får ikke i gang nfsu etter at jeg har formatert maskinen. Husker jeg måtte bytte språk og driver sist men ikke til hva. Kan noen enlighten me?? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hjelper kanskje litt med specs etc? ikke at jeg vet noe om nfsu til pc Lenke til kommentar
adyton Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 nasjonale innstiliger må være satt til amikanske Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Regionale innstillinger settes til Australsk og bruk vanlige drivere fra ATI Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Vel...det kommer jo an på om du har nVidia eller ATI kort da. Omega = ATI Detonator = nVidia Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Vel...det kommer jo an på om du har nVidia eller ATI kort da. Omega = ATI Detonator = nVidia Omega lager/lagde nVidia drivere også... Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har gode erfaringer med ati driverne fra omega så jeg ser ingen grunn til at du ikke skulle bruke omega sine nvida drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå