Gå til innhold

Nokia 6230, Hvor er den?

Anbefalte innlegg

Antatt 22-23 03.2004 hos MPX, dem har vært ganske punktlige med slik, så jeg tror nok at dem er like rundt hjørnet. :thumbs:

Haha, MPX punnktlige med datoene sine? Den var bra...

De setter alt for tidlige datoer hele tiden slik at folk forhåndsbestiller. Datoene på populære mobiler utsettes hele tiden... Litt tvilsomt det de holder på med der synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjempegreier Tjohei! Dette var faktisk skikkelig nyttig. Fikk du deg ellers noe inntrykk av mobilen?

Tja, jeg ble igrunn skuffa. Skjermen ble veldig liten og kjedelig, liksom. Grensesnittet ble for uoversiktlig. Ja, telefonen har gode specs, men noe av gleden med å bruke telefonen ble liksom borte. Den var ikke noe bedre å bruke til vanlig enn min trofaste 3310. Så jeg venter nok på en annen telefon. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Dere kan se på noen bilder her. Er både bilder av 6230 og 7200 og generelle Elektrofil bilder.

Kommer ikke inn på siden jeg. Får beskjed om å oppgi brukernavn og passord, hvilket jeg ikke har.....

Sorry, folkens. Liten glitch fra min side. Funker nå, hvis dere fremdeles er interessert...

Lenke til kommentar

Tar jeg helt feil eller støtter denne telefon både SD og MMC minnekort? minns det sto i prisguiden til amobil.no at den kun hadde mmc ?!

*edit: tror jeg tar feil ja. det står ingensteder at den støtter sd, så da gjør den nok ikke det. hvorfor russerne tok bilde av telefon med et sd kort liggende i skjønner jeg dog ikke...

Endret av phanti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...