Amobil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Lurer på om det er noen som vet når N6230 kommer. Begynner å bruke litt tid den å, eller er den rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) den er komt på Galleriet i bergen. tror den er komt på bergen stor senter også! Edit: skrev feil, galleriet, ikke by garasjen. Endret 16. mars 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kommet i salg, eller er det bare satt ut dummyer i butikken? Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 den er komt på bystasjonen i bergen.tror den er komt på bergen stor senter også! Bystasjonen i bergen og bergen storsenter er samme kjøpesenter, bare for å nevne det. Hvilken butikk er det som har den da foressten og er du sikker på det ikke bare er en dummy? Var innom telebutikken på galleriet i Bergen og de hadde en dummy av 6230, men de visste ikke når den skikkelige telefonen skulle komme. De regnet med i mnd skiftet mars-april. Men tilbake til topicen. Jeg fikk mail fra de jeg bestillten den av om at de skulle sende meg den på fredag 19 mars, så jeg regner med den er like rundt hjørnet. leste forresten en test av den på en russisk side. Der fikk den god kritikk, så jeg tror vi har noe å glede oss til Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tviler at den er isalgs, ikke skyt meg om jeg tar feil... Dummyene har vært i "omløp" i litt over ca. 2-3- mnd nå... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jørn sa det til meg. Han hadde vertfall prøvd den. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 leste forresten en test av den på en russisk side. Der fikk den god kritikk, så jeg tror vi har noe å glede oss til Hvor fant du denne testen? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) vet ikke jeg egnetlig da, men denne russiske siden får alltid tak i mobilene lenge før og har testa 6230, d kan være denne siden han mente...mobilereview.com mobile-review.com/engelsk versjon siden er nok verdenskjent for elendig engelsk, så ikke heng deg for mye opp i det Endret 16. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Her er linken jeg snakket om tidligere til den russiske omtalen av nokia 6230: http://mforum.ru/news/article/002929.htm Dere kan bruke denne linken til å oversette det som står der til engelsk: http://www.freetranslation.com/web.htm Det blir skikkelig dårlig og til tider veldig uleselig engelsk, men den viser litt forskjellige bilder tatt med telefonen, osv.... Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Sjekket levrandøren Telefast og N6230 står BERKREFTET 02.04.04. Det er da lovende.. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Sjekket levrandøren Telefast og N6230 står BERKREFTET 02.04.04.Det er da lovende.. Men også over 2 uker til.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Antatt 22-23 03.2004 hos MPX, dem har vært ganske punktlige med slik, så jeg tror nok at dem er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
ewt Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Fikk Mail fra Mpx for kort tid siden. De har ennå ikke fått bekreftet leveringsdato, men antatt 1-2 uker. Tipper den da kommer rundt månedsskiftet. Ellers er det nok lurt å bestille nå, tror den ikke kommer til å være lagervare særlig lenge... Jeg har nå bestilt den Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Tror ikke det er så dumt å bestille den nå. Jeg bestillte i februar. Den 19 for å være nøyaktig. Fikk mail fra de om at de skulle sende meg telefonen 19 mars, som er i morgen Vet ikke om dette er helt til å stole på, men jeg håper iallefall. Uannsett, så var jeg i kontakt med de (Hwb) og de sa at de kun kom til å få inn små parti i begynnelsen, fordi nokia hadde problemer med å dekke etterspørselen. Det at jeg bestillte så tidelig, gjorde at jeg var blant de første i køen, men at de som bestillte nå måtte belage seg på å vente en stund lenger... Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Noen som vet om noen nettsider med ekte bilder av 6230? Lenke til kommentar
nerthuz Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ekte bilder? Er ikke bildene på Nokia sine sider ekte nok da? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) hva med nokia's hjemmesider?? Endret 18. mars 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Noen som vet om noen nettsider med ekte bilder av 6230? Ekte bilder? Har ikke du liksom prøvd telefonen, eller er det bare oppspinn? Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Antatt 22-23 03.2004 hos MPX, dem har vært ganske punktlige med slik, så jeg tror nok at dem er like rundt hjørnet. MPX har endret antatt-datoen sin minst 3 ganger de siste månedene, så jeg tror ikke du kan stole noe mer på de enn på noen andre. Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Noen som vet om noen nettsider med ekte bilder av 6230? Ekte bilder? Har ikke du liksom prøvd telefonen, eller er det bare oppspinn? Jeg mener ordentlige bilder som er tatt med et fotokamera av telefonen. Det er nok ikke oppspinn at jeg har prøvd den, for det har jeg! Men jeg må vel få lure på om det fins ordentlige bilder av den på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå