Gå til innhold

Telenor ringer deg!


Anbefalte innlegg

Nyttig tråd. Har nå reservert meg mot telefonsalg og alt i brønnøysundregisteret jeg og.

 

Telenor ringte meg her om dagen også, men da jeg sa at jeg hadde Teletopia som koster 3 øre for meldingen, og det å ringe til fasttelefon koster 43 øre/min kunne han ikke annet enn å si at telenor ikke hadde noe bedre tilbud. LOL. Det er selvfølgelig bare til fordel for de, slik som meg, som bor i Oslo/Oslo-området da Teletopia har noe begrenset nett foreløpig for å si det sånn. Har derfor netcom youngtalk i tillegg som jeg er ganske fornøyd med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir trøtt av å høre at alle bare klager på Telenor (Mobil) hele tida.

 

De er overhodet ikke de eneste som ringer og prøver å verve kunder. Jeg har i hvertfall ofte blitt oppringt av Tele2 og Sense. Tele2 var dessuten så frekke at de sendte meg SIM-kort og abonnement til tross for at jeg sa klart nei! Saken gikk til inkasso som varte i nesten 2 år før jeg kom i kontakt med en av lederne i Tele2 som satte en stopper for fadesen og jeg fikk de unnskyldninger jeg hadde krav på.

 

Dette er sikkert et enestående tilfelle, men jeg mener likevel at Tele2, Sense og andre er MINST like ille som Telenor til å ringe rundt.

 

Greit, Telenor Mobil er kanskje ikke den billigste, men de leverer et knallsterkt produkt. De har flere tjenester enn noen andre. Nettverket deres har 100 % oppetid. De har en Kundeservice som overgår alle andre. 24 timer 7 dager i uken. Og for en erfaring med mobil!

 

Og de som snakker om at Telenor har monopol så har de da heller ikke i nærheten det lenger - og har knapt hatt det på mobilsiden siden Netcom alltid har vært en hard konkurrent. Og nå er det svært mange konkurrenter - som stort sett alle er ut etter "å ta rotta" på Telenor.

 

Spør du meg er Telenor som de fleste andre produkter - du betaler litt MER for KVALITET. Jeg har vært kunde i 7 år og kommer til å fortsette å være det. (Selv om jeg snuste på Chess en stund, men de valgte jeg bort på grunn av mye negativt vedr. kundeservice og drift.)

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Brønnøysundregisteret fungerer fint mot telefonselgere. Skulle ønske de kunne fikse noe lignende på e-post...

HAHA!:D

 

Om de hadde kunnet det, ville de vært milliardærer alle sammen der oppe på BR :p

Kommer jo visstnok et system fra Microsoft da. Men det blir jo et betalingssystem for e-mail. Greit nok, koster bare et par øre pr. mail eller noe, men folk er ikke spesielt villige til å betale for sånt da. ;) Så er vel i grunnen dødfødt for andre enn bedrifter som er FOR plaget med SPAM.

 

Det fine er at om det koster et par øre pr. mail i fremtiden så vil ikke SPAM'ere ha råd til å sende ut tusenvis med SPAM-mail om dagen. :p

 

Tror dagens e-mail er en utdøende rase jeg. Venter bare på den kommende multimilliardæren som kommer på noe nytt! ;) En ny protokoll? :devil:

Lenke til kommentar
Kommer jo visstnok et system fra Microsoft da. Men det blir jo et betalingssystem for e-mail. Greit nok, koster bare et par øre pr. mail eller noe, men folk er ikke spesielt villige til å betale for sånt da. ;) Så er vel i grunnen dødfødt for andre enn bedrifter som er FOR plaget med SPAM.

 

Det fine er at om det koster et par øre pr. mail i fremtiden så vil ikke SPAM'ere ha råd til å sende ut tusenvis med SPAM-mail om dagen. :p

Du skal ikke tro alt du leser. I dette tilfellet så har iallefall du falt for en meget dårlig aprilspøk. :lol: Det blir kanskje avgift på epost ja, men ikke iform av penger men snarere ressurser (les: CPU sykler)

Lenke til kommentar
Som om jeg skulle sagt det selv Voluz :thumbs:

 

bra sagt :green:

:thumbup:

 

Helt enig.

Jeg vet at Jeg kan spare flere tusenlapper i året på å skifte til chess King, men har vært kunde hos telenor på 9 året nå og har vært knallfornøyd med de hele tiden. Telenor har kun ringt meg en gang med den bindingstingen sin. Tele2 har ingt meg 3-4 ganger og sence har også ringt meg. Ville kun skiftet til netcom om jeg skulle ha skiftet til noe. De er en seriøs nok aktør på markedet.

Lenke til kommentar

Må bare si at eg synest det er heilt topp å bli oppringt av selgere! :D

Det er jo en perfekt anledning til å få blåst ut litt drit! :green:

 

Spør som oftest om hva f*** de innbiller seg osv.

 

deilig å få ut litt agresjon.. :thumbs: Det må de tåle når de tar seg den frihet å forstyrre meg på den måten. :green:

Lenke til kommentar
Kommer jo visstnok et system fra Microsoft da. Men det blir jo et betalingssystem for e-mail. Greit nok, koster bare et par øre pr. mail eller noe, men folk er ikke spesielt villige til å betale for sånt da. ;) Så er vel i grunnen dødfødt for andre enn bedrifter som er FOR plaget med SPAM.

 

Det fine er at om det koster et par øre pr. mail i fremtiden så vil ikke SPAM'ere ha råd til å sende ut tusenvis med SPAM-mail om dagen. :p

Du skal ikke tro alt du leser. I dette tilfellet så har iallefall du falt for en meget dårlig aprilspøk. :lol: Det blir kanskje avgift på epost ja, men ikke iform av penger men snarere ressurser (les: CPU sykler)

Okei, mulig det var en aprilspøk fra Microsoft (eller de som skrev om det), men et liknende system er jo allerede kommet da.

 

Blant annet Posten Norge tilbyr et system for såkalt "sikre" e-poster. Disse kan du trekke tilbake etter at du har sendt dem (så lenge mottakeren ikke alt har lest dem da), få garanti for at posten er lest og sendt, sette en "expire"-tid på e-posten osv.

 

Men denne typen e-post koster da penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...