etm Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ER det noen som vet om DirectConnect ser den ip'en du har eksternt eller den du har lokalt bak ruteren?? ETM Lenke til kommentar
Uncreation Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg bruker DC++, og den ser i hvert fall den eksterne IP'en. Lenke til kommentar
etm Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har hørt at det skal være mulig å komme seg inn på DC huber med sperre for noen spesielle IP'er uten å ha de gitte IP'ene.... Lurte på om det var et triks? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har hørt at det skal være mulig å komme seg inn på DC huber med sperre for noen spesielle IP'er uten å ha de gitte IP'ene.... Lurte på om det var et triks? Så lenge du ikke har de sperrede ip-ene så bør det vel ikke være noe problem overhodet? Lenke til kommentar
etm Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Problemet er at de er sperret for alle uten om noen IP ranger... Jeg vil at huben tror jeg har IP i de tillatte rangene. Beklager hvis det var uklart skrevet av meg... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ER det noen som vet om DirectConnect ser den ip'en du har eksternt eller den du har lokalt bak ruteren?? ETM Hvis du skal bruke active mode så må du ikke bruke ip'n på det lokale nettverket. Sjekk ip'n på http://www.whatismyip.com Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Problemet er at de er sperret for alle uten om noen IP ranger... Jeg vil at huben tror jeg har IP i de tillatte rangene. Beklager hvis det var uklart skrevet av meg... Vil du inn på hub-er som kun slipper inn noen ip-ranger? Jeg regner med disse hub-ene har lagt inn sperrer slik at kun høyhastighets-ISPer kommer inn? Da tror jeg du har et uløselig problem siden du får ip av ISP-en din og ikke kan bestemme denne selv. En måte er at du får en kompis som sitter på tillatt ip-range til å sette opp en proxy slik at du kan "gå gjennom" ham og komme inn. Men det er vel ikke en særlig bra løsning. Lenke til kommentar
etm Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har tilgang til maskiner som står i nettverket (med de tillate IP'ene) Hvordan setter jeg opp en proxy på en av disse maskinene?? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Søk på Google. Jeg har personlig ingen erfaring med hvordan du setter opp en proxy. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 har du ikke fast ip, så kan du registere deg her no-ip.com da kan du bare registere deg : Brukernavn.no-ip.(com,net,org,tv,us) + flere da skriver du bare inn eksempel brukernavn.no-ip.com:411 under active ip og du slipper trøbbel vis nettet skifter ip Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ER det noen som vet om DirectConnect ser den ip'en du har eksternt eller den du har lokalt bak ruteren?? ETM Hvis du skal bruke active mode så må du ikke bruke ip'n på det lokale nettverket. DC++ ser ip'en som ruteren gir, den er det mangen hub'er som ikke tillater. Så bruk aktiv mode med din ekte ip nr. Skriv +myip i chaten, ps ikke sikker den fremgangs måten gjelder alle hubbene, PS: Eg leser reglene, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå