Bluebeans Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Ta en titt her først. Noen som skikkert har skjønt hva det dreier seg om da Jeg har litt problemer med å fylle den ene delen. Har prøvd flere ganger men ble ikke særlig bra. Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? Bruker PS CS. Endret 16. mars 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Om du absolutt MÅ gjøre det i photoshop (), så bruk airbrush og pinlig nøyaktighet, men det er jo kjedelig! Fyr opp illustartor (som du seff har) og tegn opp fasongen, så lager du en mesh, som du tilpasser og fyller med riktig type gradient Importer muligens i PS etterpå. 1337. Endret 16. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Ville helst slippe airbrush Også var det meg og mine illustrator-skills da Men jeg skal prøve.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Har nå gjort et forsøk: [Linje v1] Består den eller skal jeg fortsette? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ble ikke så aller verst det da, utenom det klare skille i endene. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 smudge tool og litt tolmodighet kan vel fikse på det... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Linje v2 Bedre nå? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Litt bedre, men jeg ser den enda klart. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Linje v3 Dette blir det endelige resultatet, kan holde på en stund til. Da ville det blitt bedre men det er ikke noe stort prosjekt så det er ikke viktig. Men nå skjønner jeg iallfall hvordan man kan gjøre det. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Så helt greit ut nå.. me skillene er fortsatt tydelige, men det ser klart bedre ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå