CaSh Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hei jeg har et par spm når det gjelder denne tlfen. Er det noen som vet hvordan man kan endre teksten som kommer opp på skjerm spareren. Jeg har kjøpt den brukt og der står det nå Fuck off, noe jeg ikke vil ha!! En annen ting jeg lurer på er, hvordan kan man velge slik at hvis man fører over en film eller et bildet fra pcen, slik at den kan gå rett til minne kortet og ikke telefon minne, for da får jeg ikke overført mer enn 4 mb eller noe sånt av gangen! Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Skjermspareren endrer du i "Temaer". Klikk på tema du bruker nå, og velg rediger. Bruker du PC Suite som fulgte med på cd, kan du lett velge om du skal legge filene på mmc kortet eller i tlf minnet. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Takk for svar. Men den PC Suite, må jeg velge det fra pcen da, eller fra telefonen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du kan velge slik at alle meldinger osv du mottar blir lagret på minnekortet og ikke telefon minnet. Du går inn på meldinger -> valg -> innstillinger -> annet -> og da kan du velge Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 du kan også legge bilder etc på minnekortet auyomatisk ved å *skrur på 6600* gå inn på videoav spilleren eller kamera->valg->instillinger her kan du også justere kvaliteten på bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå