FallenA Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 For ikke å gjenta i det uendelige Vær så snill og les her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=209650&st=860 Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Og for å avkrefte en gang for alle at det er 10GB grense. Kvote: 1045.00 GByte 1070080 MByte Brukt: 0.85 GByte 866 MByte Rest: 1044.15 GByte 1069214 MByte Bestilling av påfyll. Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 sjekk nextgentel ADSL Kbps inn/ut Pris fra Bravo 1000 1000/384 398,- Charlie 1500 1500/512 498,- Delta 2000 2000/640 598,- Delta 3000 3000/704 798,- Echo 8032/864 998,- Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 For 2 års binding.... Sukk... Folk snakker hele tiden om binding. Det er ikke binding, som f.eks. man har med mobiloperatører når man kjøper sponset telefon. Man kan nemlig bryte tiden når som helst, uten å få straffegebyr (men man må betale mellomlegget mellom fordelaktig pris og standard-pris). Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 For 2 års binding.... Sukk... Folk snakker hele tiden om binding. Det er ikke binding, som f.eks. man har med mobiloperatører når man kjøper sponset telefon. Man kan nemlig bryte tiden når som helst, uten å få straffegebyr (men man må betale mellomlegget mellom fordelaktig pris og standard-pris). Ja, og det kan jo bli noen kroner. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Je je... har hatt Telenor selv før.. har sagt det opp for leeenge siden faktisk da telenor innførte denne grensen. Når det gjelder overnevnte post.. må det betales 1000 kroner til Telenor for å oppheve og si opp abb om det er binding på det. Dette er inntrykket jeg har av Telenor etter å ha lest det meste om dette: 1. De er gode til å gi ut pressemeldinger 2. De er elendige å følge opp Pressemeldingene (forklaring til det kommer, eller se over) 3. Dialogen mellom de som sitter i Kundeservicen og ledelsen og de som er ansvarlige ang. internett har en utrolig dårlig kommunikasjon mellom seg. men likevel kan de være til hjelp avogtil. 4. Hvor idiotisk går det ann å bli... det finnes enda kvote, MEN du betaler ikke mer, man får altså gratis påfyll ok kan på det minste abb. fylle opp med maks 10 GB om gangen... hallo... det blir jo som en venn av meg sa og som har telenor: "tragisk... dette blir som om man skal gå til bekken for å hente mer vann" Synes igrunnen dette stemmer jeg. Nei, med dette bil jeg selv ikke ha Telenor igjen. edit: fikk litt mer info.. så ... noe av det jeg skrev stemte ikke helt, punkt 5 og 6 er fjernet.. punkt 4 er redigert noe. Endret 23. mars 2004 av Asbjørn T. Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ja, og det kan jo bli noen kroner. Klart; jo større skillet er, jo større fordel har man fått. Men det er likevel feil å kalle det binding, jfr. posten over, der Telenor tar 1000 kroner i straffegebyr. Jeg synes det er et viktig prinsippielt skille. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg hadde 704/128 med 10GB kvote.Men jeg brukte opp kvoten før den 19.mars.Må jeg vente til neste mnd for å få utbytte av det nye?Eller kan jeg bare "bestille" 5GB gratis?Har ikke hatt tid til å ringe Telenor enda,skulle ta en prat på den derre Chaten deres,men det er visst noe tekniske feil nå.Takk for svar. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 last ned ny forbruksmåler fra online.no. Du kan allerede nå laste ned gratis pakker på 5 GB. (så mange du vil, men kun 10GB i bakhånd) så du kan laste ned så mye du bare orker !! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 last ned ny forbruksmåler fra online.no. Du kan allerede nå laste ned gratis pakker på 5 GB. (så mange du vil, men kun 10GB i bakhånd) så du kan laste ned så mye du bare orker !! Det har jeg gjort allerede.Får prøvd å ta sjangsen å bestille 5GB,ser jeg at det kommer på fakturaen til mamma,da skal Telenor få hør det!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Syns det er bra av telenor at de blir kvitt kvotene og satt opp grensene, men lurer faktisk på om det ikke er litt for sent. NGT har satt opp grensene sine _2_ ganger på et år mens jeg har vært kunde mens telenor har hatt samme hastighet. Mange har også funnet ut at 1gb grense ikke holder og har f.eks gått over til NGT eller Tiscali. Er 2mb for 550 kr så veldig billig da. De bruker jo tross alt de samme kobberlinjene som norge har brukt i mange år og har blitt betalt ned flere ganger. Til sommeren sitter jeg på 2mbit fullplex fiber til 450 kr i måneden Lenke til kommentar
clawfinger Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvis Telenor har fjernet sperra hvorfor er står det nedlastings kvote + fri kvote for alle som tegner nytt abb ? En ting at det tar tid å fjerne sperra hos eksisterende kunder men hos oss som vil ha nytt abbonement skulle det vel ikke vært noe problem. Eller er det sånn at hvis det står i kontrakten 5GB mnd feks så kan sperren hives på når det passer Telenor uten at vi kan gjøre en dritt med det ? Mister IKKE såpen i dusjen så lenge Telenor er i nærheten Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Foreløpig vil sperra ligge der, men vi får håpe at de mange som mener at den vil forsvinne helt ila sommeren !!!! Den som venter på noe godt...................osv!!!!!! Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 WeeeeeHaaaaaaa................... Da var hastigheten der !!!! 2048/256, og funker som bare det Dette gikk uhyggelig (HYGGELIG) raskt, siden jeg bestillte på fredag 19. All honnør til TN, så får vi bare håpe at de ikke bestemmer seg for å gjøre noe sprøtt med nedlastningen igjen. Uansett er det bare tullball å ta sorgene på forskudd. Det er jo enda ingen som vet noe !!!!!! Lykke til alle dere andre som fremdeles venter, regner med at dette går unna allikevel ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 da er jeg oppgradert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå