Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor fjerner sperra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå får jeg Internal Server error når jeg prøver å fylle på 5 nye GB..men det er hvertfall gratis :p

De sa på kundeservice på torsdag at de ikke kunne si hvor lang tid det tok å oppgradere linjene til alle kundene. Sikkert noen dager. Vi får mail uansett så det er ikke no vits å sitte og teste hastigheten.

Men påfyllingene er blitt gratis. Men begrensningen er enda der sånnsett.

Får kun lov å ha 10GB påfyll i slengen på min konto (Online adsl 10GB).

Men siden det ikke koster noe å fylle på lengre..

Fatter ikke det her. Finner ingen plass å bestille mere i forbruksmålern!!

"Her kan du bestille nye 5GB" står det. Men det er ingen link. Bare ei hvit side med tekst som sier nettopp det der. Høh?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

"Nå blir ADSL-abonnementet ditt enda bedre! Her er noe av det du kan glede deg til:

- FRI BRUK

- Enda høyere fart

- Markedets beste sikkerhetspakke fra Norton

- Fri tilgang til iCanal Musikk-, Familie- og Spillpakke, bredbåndsunderholdning fra Telenor

- Ny og enda mer brukervennlig e-postleser

Oppgraderingen av ditt ADSL-abonnement vil skje automatisk.

Du vil motta skriftlig informasjon som forteller mer om de nye fordelene. Følg med i postkassen din!

Du kan også lese mer her. Klikk her!

Vennlig hilsen

Telenor"

Når kan jeg forvente at det skjer ting da? Noen som vet? Hadde passet meget bra om det hadde skjedd i dag, for jeg arrangerer LAN :D

Lenke til kommentar

Fikk beskjed av kundeservice at jeg blir oppgradert til 1024/256

Dobbelt så høy upload-hastighet mao. Kjekt på DC :thumbs:

Men de kunne ikke si nøyaktig NÅR det ville skje.

Påfyllinga funker fortsatt ikke btw. Er snart tom jo.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Syns det er helt utrolig at noen gidder å fortsette som Telenorkunder.

Tenk over at dette firmaet har hatt som sin viktigste policy å kontrollere og herje med kundene sine etter eget forgodtbefinnende i ALLE ÅR !

Og hadde det ikke vært fordi markedskonkuransen og grådigheten i selvskapet tvinger dem til å oppgi litt av sitt dørvakt-tyrrani, så hadde de helst villet fortsette å ha det slik for all framtid !

Tenk over at det er fordi at 40% av det Norske folk har valgt ett annet selvskap at dere får det bedre !

Gakk hen og gjør likedan - jeg lover dere at det er befriende !

Lenke til kommentar
Tenk over at det er fordi at 40% av det Norske folk har valgt ett annet selvskap at dere får det bedre !

Et sannhetens ord, skal jo bli spennende og se hva TN planlegger og gjøre hvis de greier og ta tilbake det tapte slik at de føler seg ovenpå nok til og fortsette det de liker best og suge lommebok tørr.

TN har aldri noensinne gitt ved dørene uten en baktanke og jeg ville ikke jublet for tidlig hvis jeg var Online-kunde.

Endret av agvg
Lenke til kommentar
Dem skal begynne endring i dag, men dette skal fortsette helt frem til Juni. Legger man inn en "manuell" bestilling, så tar det ca èn uke. (Snakk med Telenor)

Jeg har nettopp snakket med kundeservice hos Telenor!

Jeg ringte for å spørre hvilken hastighet jeg får og kortid oppgraderingen skjer!

Jeg har 704/128 10 GB og betaler 399 kr...Hun dama sa at jeg får 1024/256 20 GB, og at jeg var heldig siden jeg hadde akkurat det abbonementet for da skal jeg fortsette å betale 399 kr i mnd etter oppgraderingen (egentlig så koster 1024/256 20 GB 449 kr)

Men så til poenget.... : Hu dama på kundeservice sa at hun godt kunne legge inn en manuell bestilling for at oppgraderingen min skulle gå fortere,,men da må jeg betale 449 kr i mnd likevel...

Så de som hadde 704/128 10 GB IKKE OPPGRADER MANUELT!!

Lenke til kommentar
Dem skal begynne endring i dag, men dette skal fortsette helt frem til Juni. Legger man inn en "manuell" bestilling, så tar det ca èn uke. (Snakk med Telenor)

Jeg har nettopp snakket med kundeservice hos Telenor!

Jeg ringte for å spørre hvilken hastighet jeg får og kortid oppgraderingen skjer!

Jeg har 704/128 10 GB og betaler 399 kr...Hun dama sa at jeg får 1024/256 20 GB, og at jeg var heldig siden jeg hadde akkurat det abbonementet for da skal jeg fortsette å betale 399 kr i mnd etter oppgraderingen (egentlig så koster 1024/256 20 GB 449 kr)

Men så til poenget.... : Hu dama på kundeservice sa at hun godt kunne legge inn en manuell bestilling for at oppgraderingen min skulle gå fortere,,men da må jeg betale 449 kr i mnd likevel...

Så de som hadde 704/128 10 GB IKKE OPPGRADER MANUELT!!

:thumbup:

takk oledole for at du delte den infoen der, har samme abb som deg og skulle akkurat til å ringe for å oppgradere. Nå får jeg heller smøre meg med tålmodighet og vente på automatisk oppdatering.

Lenke til kommentar

:thumbup: HAr oppgradert mitt abb manuelt. jeg hadde 1024/256 til 549,- og får nå 2mbit/s/256 til samme pris. Oppgraderingen skulle tre i kraft innen en uke. Så for meg koster det ikke noe extra ! Har fyllt på med 10 GB. fungerer helt utmerket ! :thumbs:

:green:

Lenke til kommentar

Gå inn på online.no --> ditt abonnement --> brukernavn/passord --> 'bestill tilleggsprodukt' (under menyen 'tjenester' på venstresiden) --> så må du logge deg inn enda en gang --> oversikt over hva du kan bestille

Det er ingen grense hvis en gjør det derifra. Forbruksmålerne funker ikke

og jeg bestilte 10 refills via web og har nå 50GB.

Gjenstår: 0% Brukt: 100%

Kvote: 1.00 GByte 1024 MByte

Brukt: 1.00 GByte 1024 MByte

Rest: 0.00 GByte 0 MByte

Tillegg

Gjenstår: 100% Brukt: 0%

Kvote: 50.00 GByte 51200 MByte

Brukt: 0.00 GByte 1 MByte

Rest: 50.00 GByte 51199 MByte

Bestilling av påfyll.

Får mail om at en ikke kan bestille mer en 10GB, men det ser ikke ut til å gjelde. Kanskje de er iferd med å fjerne hele refill tullet. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...