iobor Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Noe av problemet med Telenor sitt tilbud er uthastigheten, som iflg. telenor sin pressemelding er på kun 256 kbps. Er jeg på bærtur her? mvh iobor Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dette er jo bare fantastiske nyheter. Har Telenor ADSL igjennom jobben til pappa, og vi har 1024/256 med 30GB som vi betaler 249,- for. Så jeg vil da få 2048/256 uten begrensning for samme prisen? Lenke til kommentar
sealt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hadde det ikke vært for at de bruker PPPoe så hadde jeg vurdert linja til telenor... Hva er det for noe? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det skal bli VELDIG interessant å se hva de andre aktørene foretar seg nå!!! 549,- kroner for 2 MB er veldig konkurransedyktig! Hurra for Telenor! Sjekk NGT's sider NGTs sider sier: Delta 2000 2000/640 598,- 50 kr mer, men over dobbelt så høy uthastighet. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er jo bra for Telenor at de endelig ser lyset. Men husk hvem som bragte dere der dere er idag. Velg vekk teledraugen. Deres tur til å blø. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 NGT har desverre ikke dekning på nordnmøre Men hva gjør det nå da når Telenor er riktige gentlemen? Hurra hipp hipp hurra *mase på mor om å få 2mbit * Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 w00t!! Dette var enda bedre enn jeg hadde håpet på. Nå ser jeg ikke lenger noen grunn til at jeg skal skifte ISP. Lenke til kommentar
SamVimes Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dette er intet annet enn en falliterklæring fra den gamle telemonopolisten. Telenors argumenter at man kunne laste ned så og så mange hunde web sider på grensen som var satt opp var nå heller søkt med tanke på at flere og flere bredbåndbrukere benytter streaming, IP telefoni, spilling over internet og andre bredbåndskrevende tjenester enn å bare surfe på websider. Med andre ord, melkekua måtte dø og vi kan takke den harde konkurransen på ADSL for at det har skjedd. Nå gjenstår det bare å spekulere hva man kunne oppnådd hadde ikke Telenor eid den siste kobberen til hus og hjem her i landet... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 høh, roser telenor for å inrømme en feil de aldri skulle ha gjort til å begynne med? Det var på tide at de skjerpet seg noenlunde. Men jeg skulle for all del likt å se dem kjøre seg selv i grøfta enda mer... Upload hastigheten må de også få gjort noe med...sheesh pøh. død over "telenor monopolet". Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 håper bluecom setter opp hastigheten! Nei da, håper de setter ned prisen. Eg betaler 799 for 2048/256. Håper også de kan fikse den ustabile hastigheten, de har fått frist ut denne månden til å bli bedre. Blir de ikke bedre gå eg tilbake til telenor. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 549 kr for 2 mbit er absolutt ikke verst. Min erfaring med Telenor ADSL sier at servicen er meget bra (selv om det er kult å hate Telenor), jeg snakker da om chatten på www.online.no. Når jeg har fått kvittet meg med den forbanna Tiscali-linja mi blir det nok Catch neste, hvis ikke kunne nok Telenor ha vært en kandidat. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 vel.. uansett blir det nok bluecom Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 I tillegg begynner de å selge en rå linje med to megabits hastighet som koster 549 kroner måneden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Les innlegget mitt tidligere i tråden. Jeg snakka med en kar på direkte kunderservice i formiddag. Han sa linjene blir automatisk oppgradert over en periode fremover. De har ikke mulighet å gjøre alt på en gang, er sikkert litt arbeide med hver abonnent. Det skulle visst ikke koste noe heller for hver enkelt kunde som blir oppgradert. Jeg får oppgradering fra 704/128 til 1024/256 og ingen begrensning sa han Kunne ikke si nøyaktig når, da han bare hadde infoen fra presseskrivet selv. Endret 16. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Telenor har jo ikke gjort noe med uthastigheten enda, tragisk!!! Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Altså jeg har 1024/256 30gb til 549kr blir gjort om til 2048/256 fri nedlasting til 549kr og dem som har 1024/256 fri nedlasting i dag til 750kr går ned til 2048/256 fri nedlasting til 549kr Lenke til kommentar
Uncreation Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det morsomste med dette, for meg som ikke er Telenor-kunde, er forståsegpåerne som har påstått at det "er nødvendig med kvoter", og at andre selskap kom til å følge etter. Det har vært en del av dem, som tydeligvis mente at Telenor viste vei for noe som kom til å bli utbredt, gjerne med meningsløse referanser til noen steder i utlandet. Vel, Telenor-kundene må jo være happy nå, selv om jeg nok fremdeles ville unngått dem som isp. Reagerer også på dårlig upload, men nå har i hvert fall Telenor forbedret tilbudet sitt kraftig. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eh.... dem har jo ikke fjernet sperra helt. Faktisk så legger dem til en sperre på 30GB på topppakka, mens det der før var ubegrenset download. Forskjellen er at nå må en bestille tilleggspakker på 10GB når man overskrider limit'en. Riktignok kommer disse tilleggspakkene til å være gratis, men det er fortsatt utrolig irriterende! Jeg bytter leverandør så fort bindingstida mi går ut!!!!! No more telenor! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eg må bare få bekrefte noke: Eg har 704/128 10GB, vil eg då "snart" få 1024/256 20GB ? Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Eg må bare få bekrefte noke: Eg har 704/128 10GB, vil eg då "snart" få 1024/256 20GB ? Det er slik jeg har forstått det. Den 20GB grensa er i tillegg litt diffus. Hvis jeg har forstått det riktig så kan du nå med det nye opplegget også laste ned utover denne grensa, men da må du selv klikke deg inn på telenors sider når grensa er nådd og aktivere en tilleggspakke på 10GB. Denne tilleggspakka vil ikke koste noe ekstra. Du kan kun legge till en tilleggspakke av gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå