Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Straff for MP3-kopiering og film utsatt igjen...

Anbefalte innlegg

http://www.digi.no/php/art.php?id=101437

Lovlig MP3-kopiering of film er egentlig det minst interessant da men. :p

• ulovlig med sonefrie DVDer
  • ulovlig å lage private kopier (av alt?)

Det blir jo nærmest latterlig å ikke få lov å ta sikkerhetskopier av ting man selv har kjøpt.

Og at man ikke kan konvertere en CD man har kjøpt til MP3 for å ha på sin mp3spiller ??? helt sykt.

Dette skaper bare mer undergrunnsmiljø, men det kommer de aldri til å fatte. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo ulovlig å kjøre over fartsgrensen med bil.... men har hørt løse rykter om at det blir gjort for det.....

Joda du har helt rett i det, mener det er ganske merkelig at det er lov å laste ned piratkopierte ting, det burde være relativt enkelt å forby dette og innføre alt det andre som er litt mer omfattende etterhvert.... men hva vet jeg.. :)

Det som er kjipt er at man ikke skal få ta kopi at ting man eier eller handle DVD over nett med annen sone.

Lenke til kommentar

Ikke så merkelig at d ikke er ulovelig å lastened musikk/film...d ikke er lov å dele ut filer så d er jo ingen ting å lastened..

Men at d skavære ulovelig å lage kopi/mp3 av plate/film som DU HAR KJØPT I SJAPPA er jo helt inne i "#"%#"!#!#"%'s latterlig...

Hva blir d neste ? nike sier du må ****** ikke spille fotball m de skoene DU KJØPTE på sport's sjappa da blir d fengsel på dg..

bmw sier tar jeg deg med den bile i sverige så ryker du inn..

Når jeg har kjøpt noe så eier jg d.. skal ****** ingen si hva jg skal og kan gjøre m d..

Skjønner at d er ulovelig og dele musikken/filmene m andre den er grei men ikke at de skal bestemme hva jeg gjør med platene til privat bruk etter å ha kjøpt dem.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...