Gå til innhold

er dette vært penga?

norin

Anbefalte innlegg

Pentium® 4,3.0 GHz FSB

15.4" WXGA+ TFT LCD

ATI radeon 9600

Dedicated 128 DDR VRAM

512 MB DDR RAM

60GB harddisk

DVD & CD-R/W Combo Drive

Wireless LAN 802.11g

8 cells Li-Ion battery pack

wiith 4400 mAH capacity

pris 12495

er dette en bra pris..???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan sende en mail om du ønsker så skal jeg si det.

liker ikke gå ut med navn på hvor jeg kjøper ting

Hvorfor i all verden vil du ikke si hvor du skal kjøpe den fra / hvilket merke det er?

Jeg har kjøpt maskinen min fra Dell, og er ikke så veldig redd for å "dele det med offentligheten" :laugh:

Lenke til kommentar
for de hadde ikke så mange i gjenn og jeg har tenkt og kjøpe den... og jeg vil ikke at andre skal ta den før meg... derfor.. men kan si det når jeg har kjøpt den

Det er vel ingen som kjøpe samme maskina om du oppgir merke!

Merke er faktisk veldig viktig, det er ikkje alle som setter ihop

noe brukbart.

Lenke til kommentar

ser bare to like jeg..

men er ganske sikker på at det er flere firmaer som selger samme maskiner som whitebox... f eks zepto og sikkert flere... men uansett har ikke så utrolig mye og si for min del, har bare tenkt på en av dem

Lenke til kommentar

norin: Det er en kraftig maskin det der! Egner seg bra til spilling (særlig pga at du valgte skjermen som ikke har den høyeste oppløsningen og det bra skjermkortet) Prosessoren er også svært rask til spill.

Hvis du ikke spiller er skjermkortet overkill både på pris og hvor mye strøm det sluker.

Prosessoren er svært kraftig for å være en bærbar PC. (raskeste Intel CPU'en for bærbare i hvertfall) Det betyr at den sluker ganske mye strøm fra batteriet og at den trenger kraftig viftekjøling. Men trenger man rask CPU så er det sikkert værd å sluke disse kamelene for å få en såpass rask CPU.

Siden PC'n sluker ganske mye strøm må du regne med at batteriet er ganske stort og tungt. Dette gjør igjen at PC'n ikke egner seg like bra som andre PC'er til å ha med seg over alt. F.eks ville det vært mye kjekkere med en mindre og lettere PC på flyet, bussen, toget, etc. Denne PC'n passer altså bra om du ikke trenger å ta den med deg over alt.

Som sagt: Denne PC'n egner seg godt til spill og til å være semi-stasjonær. Du sa ikke noe om bruksområdet ditt, men regner med det inkluderer en god del spilling siden du har sett deg ut akkurat denne.

Lenke til kommentar

Hmm, ikke akkurat så billigt da, de annonserer for norges garantert billigste centrino 1,6, men whitebox selger 1557 1000,- billigere og med bedre skjermkort enn ddcc 5000. Så den garantien er jo helt på jorde, virker også som reklame post dette, når en ser alle postene som trådstarter har skrevet.

Og eksl mva, det er nå skikkelig 1990, det er ikke lov å reklamere for produkter eksl mva lenger..

Har sett en og annen trådstartere med nokre poster og akkurat registrert som skriver om dolce en gang i blant , også ser man ikke lenger igjen noe av han som skrev posten..

Det betyr ikke at trådstarter her reklamerer, men har ikke hørt om noen som helst som har kjøpt noe der ennå så jeg er skeptisk, men lykke til, jo flere nettbutikker jo bedre. Håper de varer lengre en noen mnder..

MVH

RScue

Lenke til kommentar
Og eksl mva, det er nå skikkelig 1990, det er ikke lov å reklamere for produkter eksl mva lenger..

Virkelig? I tilfelle det er sant så synes jeg det er bra! Gjør det enklere å sammenligne priser, og man unngår feil førsteinnsrykk av prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...