norin Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Pentium® 4,3.0 GHz FSB 15.4" WXGA+ TFT LCD ATI radeon 9600 Dedicated 128 DDR VRAM 512 MB DDR RAM 60GB harddisk DVD & CD-R/W Combo Drive Wireless LAN 802.11g 8 cells Li-Ion battery pack wiith 4400 mAH capacity pris 12495 er dette en bra pris..??? Lenke til kommentar
andhei Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hvilket merke er det? Virker jo å være et kjempetilbud spør du meg. Lenke til kommentar
norin Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 du kan sende en mail om du ønsker så skal jeg si det. liker ikke gå ut med navn på hvor jeg kjøper ting Lenke til kommentar
ChristianHL Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 du kan sende en mail om du ønsker så skal jeg si det.liker ikke gå ut med navn på hvor jeg kjøper ting Hvorfor i all verden vil du ikke si hvor du skal kjøpe den fra / hvilket merke det er? Jeg har kjøpt maskinen min fra Dell, og er ikke så veldig redd for å "dele det med offentligheten" Lenke til kommentar
norin Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 for de hadde ikke så mange i gjenn og jeg har tenkt og kjøpe den... og jeg vil ikke at andre skal ta den før meg... derfor.. men kan si det når jeg har kjøpt den Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Lukter jeg www.dolce.no ? De har fått mye bedre design og de selger også 1557 ser det ut som.... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 for de hadde ikke så mange i gjenn og jeg har tenkt og kjøpe den... og jeg vil ikke at andre skal ta den før meg... derfor.. men kan si det når jeg har kjøpt den Det er vel ingen som kjøpe samme maskina om du oppgir merke! Merke er faktisk veldig viktig, det er ikkje alle som setter ihop noe brukbart. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hehehe la akkurat merke til at de selger 60 Gb hardisk for 14559 kr Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 legg merke til at på www.dolce.no er prisene oppgitt UTEN MVA, noesom etter min mening ikke gjør dette til spesielt bra tilbud lenger... Lenke til kommentar
norin Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 ser ut som om de tar in fra aopen og clevo og elitegroup Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 De har jo kopiert alle 4 maskinene til whitebox, bare noe små forskjeller. De reklamere jo og for at de selger norges billigste 1.6 centrino, men Whitebox slår jo dem i pris.... Lenke til kommentar
norin Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 ser bare to like jeg.. men er ganske sikker på at det er flere firmaer som selger samme maskiner som whitebox... f eks zepto og sikkert flere... men uansett har ikke så utrolig mye og si for min del, har bare tenkt på en av dem Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Joda det er nok flere som selger samme maskin, men jeg tenker bare til de prisene så er det vel bare de 2 som herjer... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 norin: Det er en kraftig maskin det der! Egner seg bra til spilling (særlig pga at du valgte skjermen som ikke har den høyeste oppløsningen og det bra skjermkortet) Prosessoren er også svært rask til spill. Hvis du ikke spiller er skjermkortet overkill både på pris og hvor mye strøm det sluker. Prosessoren er svært kraftig for å være en bærbar PC. (raskeste Intel CPU'en for bærbare i hvertfall) Det betyr at den sluker ganske mye strøm fra batteriet og at den trenger kraftig viftekjøling. Men trenger man rask CPU så er det sikkert værd å sluke disse kamelene for å få en såpass rask CPU. Siden PC'n sluker ganske mye strøm må du regne med at batteriet er ganske stort og tungt. Dette gjør igjen at PC'n ikke egner seg like bra som andre PC'er til å ha med seg over alt. F.eks ville det vært mye kjekkere med en mindre og lettere PC på flyet, bussen, toget, etc. Denne PC'n passer altså bra om du ikke trenger å ta den med deg over alt. Som sagt: Denne PC'n egner seg godt til spill og til å være semi-stasjonær. Du sa ikke noe om bruksområdet ditt, men regner med det inkluderer en god del spilling siden du har sett deg ut akkurat denne. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hvis man skal bruke laptop'en til spill ville jeg heller kjøpt en med mobility 9700. Feks. dell i9100, en meget kraftig maskin. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hmm, ikke akkurat så billigt da, de annonserer for norges garantert billigste centrino 1,6, men whitebox selger 1557 1000,- billigere og med bedre skjermkort enn ddcc 5000. Så den garantien er jo helt på jorde, virker også som reklame post dette, når en ser alle postene som trådstarter har skrevet. Og eksl mva, det er nå skikkelig 1990, det er ikke lov å reklamere for produkter eksl mva lenger.. Har sett en og annen trådstartere med nokre poster og akkurat registrert som skriver om dolce en gang i blant , også ser man ikke lenger igjen noe av han som skrev posten.. Det betyr ikke at trådstarter her reklamerer, men har ikke hørt om noen som helst som har kjøpt noe der ennå så jeg er skeptisk, men lykke til, jo flere nettbutikker jo bedre. Håper de varer lengre en noen mnder.. MVH RScue Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 whitebox reklamerer med pris ex moms Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Og eksl mva, det er nå skikkelig 1990, det er ikke lov å reklamere for produkter eksl mva lenger.. Virkelig? I tilfelle det er sant så synes jeg det er bra! Gjør det enklere å sammenligne priser, og man unngår feil førsteinnsrykk av prisen. Lenke til kommentar
norin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 på whitebox står det også inkl.mva så du får jo se prisen... er det bare ikke og sende en mail og tipse dem om det da Lenke til kommentar
norin Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 rscue: 5000 og 5557 er jo ikke samme maskin heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå