scream Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ikke så dum han karen her! Tenk å få en omtrent støyfri pc for 150 kr da:) Link til artikkel hos Itavisen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg gleder meg til det kommer i butikken, men jeg fikk intryk kav at det mått integreres i systemet, og at det ikke gikk an å kjøpe i løsvekt.. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 quote fra itavisen: "Sommerfeldt antar at systemet hans bare vil gjøre PC-en ca. 150 kroner dyrere enn den er i dag." hadde denne løsningen slått ann (noe jeg håper kommer til å skje) ser det nesten ut som om dette er noe en kjøper av ett system kan velge om skal følge med maskinen eller ikke Har ikke vi alle lenge ventet på billig støydemping? -mamazboy- Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ikke så dum han karen her! Tenk å få en omtrent støyfri pc for 150 kr da:) Link til artikkel hos Itavisen Smart fyr, men hva var det egentlig, sendte microfonene lydene tilbake til opphavet? Takker for bra svar, MVH:Stian_A Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg tror det fungerer på denne måten: microfoner plukker opp lyden, så forsterker og en "lydvender". Det vil si at de lydbølgene som kom inn blir vendt slik at de er en omvendt kopi av originalbølgene. Så en høyttaler. Da vil støyen utlikne hverandre. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg tror det fungerer på denne måten: microfoner plukker opp lyden, så forsterker og en "lydvender". Det vil si at de lydbølgene som kom inn blir vendt slik at de er en omvendt kopi av originalbølgene. Så en høyttaler. Da vil støyen utlikne hverandre. stemmer har prøvd med microfoner til totalt 100,000kr jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå