eirikst Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Får meg by pc i posten i dag. Har bestillt sata-disk. Men leser i sata guiden at jeg må ha floppy, noe jeg ikke har fra før og ikke har bestillt. Er dette tilfellet. Kan jeg ikke bruke cd-romen eller en annen hardisk(ide)? Est Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Ingen som vet noe om dette? og må jeg ha sp1 på XP for at det overhode skal virke? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Saken er vel at helt i starten av innstalleringen av windows må du trykke F6 og sette inn en diskett med driver til Harddisken. Skulle dog tro at du også kan sette inn en CD, men har ikke testet det. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Fungere uten SP1, men da trenger du sata driveren på disken. Dersom du har installasjons cd med integrert SP1, trenger du ingen ekstra drivere under installasjonen. Endret 16. mars 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå