Nitrius Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 at en gang inniblant når jeg sitter å spiller BFV så detter spillet ut til skrivebordet, uten noen som helst feil melding, det er ikke altid det skjer når jeg spiller, men det har skjedd 2 ganger siden igår værtfall, noen som vet hva dette kan være? har aldri vært borti dette før med noen andre spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 du bør kanskje ikke snakke om et spill som du bare kan ha som warez.. vent til spillet har kommet i butikken så kan du spørre da.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 at en gang inniblant når jeg sitter å spiller BFV så detter spillet ut til skrivebordet, uten noen som helst feil melding, det er ikke altid det skjer når jeg spiller, men det har skjedd 2 ganger siden igår værtfall, noen som vet hva dette kan være?har aldri vært borti dette før med noen andre spill Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) at en gang inniblant når jeg sitter å spiller BFV så detter spillet ut til skrivebordet, uten noen som helst feil melding, det er ikke altid det skjer når jeg spiller, men det har skjedd 2 ganger siden igår værtfall, noen som vet hva dette kan være?har aldri vært borti dette før med noen andre spill Kjører du noe overklokket? Det gamle BF1942 mitt datt ut i Windows innimellom. Økte da volten til CPU litt, så forsvant problemet. Har vel spilt BF Vietnam enn 15 - 20 timer til nå, å ikke hatt noe problemer enda Endret 16. mars 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Warez og snakk om warez er ikke tillatt er på forumet! Jeg vil anbefale trådstarter å lese retningslinjene! Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg