Zevz Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg tok ut dvd-spilleren og cdr-brenneren her om dagen og da jeg satt dem tilbake var de liksom borte...Stasjonene finnes ikke på min datamaskin =( Er det noen som vet hvordan man fikser dette problemet?? Er desperat etter hjelp!!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Sett kabelen rett vei ? oppdages den av bios`? Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 ide-kabel riktig vei? satt i strømkabel (heh, det har jeg driti meg ut med å glemme før..), jumpere riktig?... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Prøv å installer gamle drivere av ATA... Slei noe jævli med det engang.. Tok diskene ut, inn, ut. Og inn.... Bytta på jumpere, kabler, bioser.... ja.. alt lissom... Men det var visst de nye skjitne driverene.. Prøv å restore til de gamle driverene som fulgte med xp... Norwegian_Beret Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Drivera te Cd rom ?? aldri hørt om.. einaste på en gammel P100 med pioneer cd slot in cd rom som måtte ha drivera i dos.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå